Dentsu Aegis Network i JYSK nastavljaju saradnju!

REGION – Međunarodni maloprodajni lanac JYSK Nordic i agencija Dentsu Aegis Network uspešno sarađuju poslednje tri i po godine, a sada je ta saradnja, koja obuhvata 21 tržište širom Evrope produžena na dodatne tri godine, što obuhvata i zemlje regiona.

JYSK Nordic i Dentsu Aegis Network su zajedničkim radom napravili više od 1.200 marketinških kampanja te su ovaj međunarodni maloprodajni lanac iz Danske približili potrošačima više od 18,2 milijardi puta.

Svaki četvrti dan JYSK otvara jednu novu trgovinu u svetu, a ove godine obeležava otvorenje 2.500-te.
Dentsu Aegis Network je napravio pozitivan doprinos digitalnoj transformaciji JYSK Nordica, i dalje uz naglasak na važnom aspektu maloprodaje, navodi se u saopštenju za medije.

Kontinuirana optimizacija marketinškog miksa dovela je do povećanja broja kupaca i prihoda.

Kako kaže, Niels Veien, stariji potpredsednik za marketing i prodaju u JYSKU: “Kao kompanija, mi smo na digitalnom putovanju, ali moramo održati holistički i integrisani pogled na način na koji se upravlja modernom maloprodajnom delatnošću kroz dvadeset i jedno različito tržište. Neki to zovu OMNI-channel, a mi to zovemo pametna maloprodaja s naglaskom na kupca. Dentsu Aegis Network je naš sparing-partner, koji nam svakodnevno isporučuje odlične rezultate te koji je spreman kreativno razmišljati i testirati naše mogućnosti. Zbog ovih razloga, raduje nas daljnja saradnja.”


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari