Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Danas, više nego ikada ranije, uspeh brenda se meri zadovoljstvom korisnika!

Povodom konkursa Mark Awards (powered by PepsiCo), a kako bi dodatno promovisali njihove potencijale i uspehe, uradili smo seriju intervjua sa nominovanima za ova prestižna priznanja. Danas, za naš portal, govori Suzana Berić, Direktorka Sektora za brend strategiju i marketing komunikacije, Telekom Srbija.

Kako danas merimo uspeh brenda?
Danas, više nego ikada ranije, uspeh brenda se meri zadovoljstvom korisnika, njegovim trajanjem i doslednošću. To potvrđuju svi veliki brendovi koje poznajemo. Naravno tu je i sposobnost brenda da se lokalno i vremenski prilagođava. Uspešni brendovi se menjaju, osluškuju tržište, odgovaraju na njegove potrebe i promene, ali uvek ostaju dosledni sebi i svojim konzumentima.

Zašto je neophodno uključivanje marketing i PR stručnjaka u strateške odluke kompanija?
Marketing i PR su lice svake kompanije. Marketing je uvek neophodni vizionar strateškog odlučivanja. Odnosi s javnošću se fokusiraju na sveukupni identitet i reputaciju brenda kompanije. Stručnjaci ovih sektora neposredno komuniciraju s ljudima, bave se njihovim navikama i željama, i pokušavaju da komuniciraju sa njima istim jezikom. Marketing i PR su deo strateškog odlučivanja kompanija još od industrijske revolucije, preko Internet revolucije tokom devedesetih pa sve do danas kada postoji ceo jedan novi digitalni svet u kome bez Marketinga i PR-a nije moguće egzistirati. Zato su veoma važni svakoj ozbiljnoj kompaniji koja želi strateški da planira svoju budućnost.

Šta danas znači biti REMARKABLE stručnjak?
Stručnjak koji se ne zadovoljava samo sa dovoljno dobrim marketingom. Ne prestaje da uči, prepoznaje esencijalne vrednosti na vreme, ima uvek dobar tim oko sebe i koji svoje iskustvo ume da prenese drugima. On je garant dobrih rezultata i uvek teži da njegov rad bude benchmark primer marketing ciljeva za druge profesionalce iz ove oblasti. Remarkable stručnjak je savremena osoba koja iza sebe ostavlja sofisticirani digitalni footprint. Danas je lako da se zaluta u gomili ili na tržištu pretrpanom kompanijama koje nude proizvod ili uslugu, ali da biste postali remarkable stručnjak, morate da budete hrabri, istrajni i da imate za cilj da izgradite lojalnost kupaca.

Na koji uspeh u karijeri ste najponosniji?
Posebno sam ponosna na svoj tim. Odlično funkcionišemo zajedno – kao odgovorni profesionalci na poslu i kao pristojni, prijatni ljudi privatno, što mislim da je veoma važno. Kada imate takav tim, ne postoje nemogući zadaci. Svi smo tu sa idejom da maksimizujemo emotivne i estetske aspekate naših brendova. Zdrav tim pozitivno vibrira i daje dobre rezultate.

Spisak svih nominovanih dostupan je na sajtu mark-awards.rs

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!