Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Danas REMARKABLE poslovni rezultat ne znači samo brojke!

Povodom konkursa za Mark Awards 2022 priznanja, razgovarali smo sa članovima žirija zašto je važno istaći stručnjake iz kompanija. Milija Zeković, CEO kompanije SBB Srbija, rekao je…

Šta danas znači postići REMARKABLE poslovne rezultate?
Biti izvanredan nekada je značilo napraviti dvocifrene poslovne rezultate, širiti poslovanje van granica zemlje, a danas ostvarivati izuzetne rezultate, ne znači samo brojke. Podrazumeva se – biti uspešan u poslu koji radiš, ali još mnogo više od toga – na prvom mestu biti čovek, svestan uloge koju kao pojedinci i kompanije imamo u društvu, biti jedinstven, inovativan, prepoznatljiv, sa jasnom idejom na koji način želite da promenite, pomognete ili podržite svoje kupce, korisnike, ali i sve druge pojedince i zajednicu, spreman na nove izazove, otvoren za nove ideje, radoznao sa željom da drugima pružiš priliku. Mnogo je faktora koji treba da se dese da bi nečiji poslovni rezultat danas bio REMARKABLE i ostavio traga na druge. Ali činjenica je da tu mogućnost danas imaju mnogi, potrebno je samo malo sreće, dobrih ideja i hrabrosti!

Zašto je neophodno uključivanje marketing i PR stručnjaka u strateške odluke kompanija?
Komunikacije danas nisu samo ono što mi želimo da kažemo javnosti, komunikacije su mnogo više od toga, one čine da nas drugi vide ili misle o nama na način na koji mi želimo. Sa druge strane, uspeh bez priznanja javnosti, bilo interne, bilo eksterne, jednostavno ne postoji.

Kao članu žirija, šta će Vam biti ključni kriterijumi po kojima ćete ocenjivati nominovane i na šta ćete obratiti pažnju?
Ideja, uticaj i način na koji su ostavili svoj trag u protekloj godini. Nije isto kada od nule postajete broj 1, menjate svet na bolje ili kada sa mesta broj 2 postajete broj 1 u trci sa samo dva učesnika. Svojim glasom želim da ohrabrim i nagradim marketinške stručnjake koji su ostavili trag svojom kreativnošću, hrabrošću i inovativnošću ne samo na mene kao pojedinca, već čitavo društvo.

Nominacije za Mark Awards priznanja otvorene su do 22. jula, a više informacija dostupno je na sajtu mark-awards.rs

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!