Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Danas je „bojno polje“ nikad žustrije, barem u industriji telekomunikacija!

Povodom konkursa Mark Awards (powered by PepsiCo), a kako bi dodatno promovisali njihove potencijale i uspehe, uradili smo seriju intervjua sa nominovanima za ova prestižna priznanja. Danas, za naš portal, govori Una Tafilji Bubalo, Campaign Manager, SBB.

Šta danas znači REMARKABLE brend?
Remarkable brend predstavlja brend koji pomera granice, kako u inovacijama na samom proizvodu ili usluzi, tako i u načinima na koji komunicira sa svojom publikom. Remarkable brend odiše kreativnošću, „vickastim“ i distruptive pristupom pristupom ka svakoj pojedinačnoj ciljnoj grupi. To je hrabar brend koji koji se ne plaši da na zanimljiv, inovativan i smart način nastupi pred svojom publikom.

Na kojim poljima se danas biju bitke brendova za srca potrošača?
Danas je „bojno polje“ nikad žustrije, barem u industriji telekomunikacija. Ono što je glavni diferencijator je kvalitet proizvoda/usluge i individualni pristup u komunikaciji.

Svaki proizvođač ili pružalac usluge želi da svom potrošaču pruži određeni experience uz korišćenje proizvoda/usluge, što uslovljava i trku za inovacije, pogotovo u domenu telekomunikacija, obzirom na napredak i brze promene u industriji.

Druga bitka se vodi na polju komunikacija, kako prići ciljnoj publici, pronaći nišu i ka njoj usmeriti kampanju. Sve je veći broj oglašivača na tržištu, što dovodi do toga da su nam danas potrebne mnogo pametnije strategije komunikacije, kao da do toga da se ne smemo slepo držati definisane strategije, već osluškivati tržište i svakog dana unapređivati komunikaciju. Takođe ono što je jako važno, pogotovo kod kompanija koje se bave uslugama je podrška. Bez dobrog tima podrške, koji će u svakom trenutku biti na raspolaganju korisnicima, nema ni ulaska u srce potrošača.

Kako izgleda brend koji privlači i zadržavaju pažnju savremenog potrošača?
Brend koji privlači pažnju, brine o svojim potrošačima, gradi status, koji je danas jako važan za prodaju. Potrošači često na podsvesnom nivou biraju svoj brend, i traže emocionalnu povezanost sa brendom i poistovećuju se sa njim, tako da brend koji zadržava pažnju se trudi da se na emotivan način poveže sa svojom publikom. Pored toga, brend koji zadržava pažnju pruža svojim korisnicima kvalitetan proizvod/uslugu visok nivo sigurnosti, stabilnosti i gradi poverenje, a kao što sam malopre napomenula ima kreativnu, pametnu i inovativnu komunikaciju. Ne plaši se da pomeri granice komunikacije, da iskoristi neku svetski aktuelnu temu za svoju promociju, da na “škakljiv” način privuče pažnju

Na koji uspeh u karijeri ste najponosniji?
Najponosnija sam na poslednjih godinu dana karijere, kada mi je u okviru SBB-a pružena mogućnost da vodim velike kampanje, što je u velikoj meri doprinelo mom profesionalnom i ličnom razvoju. Posebno sam ponosna na kampanju za proslavu 20 godina kompanije, kao i multimedijalni high-tech događaj koji smo organizovali.

Spisak svih nominovanih dostupan je na sajtu mark-awards.rs

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!