today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Da li brendovi moraju da nas zabavljaju?

Verovatno ste već svesni promena, skoro svaki brend želi i zahteva da učestvuje u digitalnim društvenim aktivnostima i svi pokušavaju da ubace element zabave. Neki kreiraju sadržaj, ulažu ogromne sume novca u onlajn video materijal i pitanje koje se nameće jeste da li današnji brendovi moraju da obezbede zabavu kao dodatnu vrednost za svoje kupce.
Svi oni u suštini žele da im se uloženo na ovaj ili onaj način vrati i u tu svrhu smišljaju manje-više kreativne načine da ojačaju društveno prisustvo. U okviru onlajn komunikacije za koju brend želi da bude zaslužan, brendovi takođe žele da budu deo dijaloga i razmena sadržaja ih ponekad može dovesti do toga da uzimaju parče kolača za sebe ili neku drugu zajednicu. U jednom nedavnom istraživanju je 68 odsto ispitanika reklo da bi promenili konvencionalne marketinške programe za svoje brendove ako bi imali prilike da to učine. Ovim ne želimo da kažemo da se menja način dopiranja do potrošača, već da je put do njihovog srca drugačiji, i da je zabava jedan od njih. Međutim, sadržaj ne mora da bude zabavan.
U društvenoj strategiji sadržaj ima najveću vrednost. On ne mora biti zabavan ali mora da bude dovoljno ubedljiv. Svet sadržaja mora da bude jasan, može da ima visoke društvene ciljeve i bude agregator relevantnog sadržaja za specifičnu publiku. Sadržaj vodi ka interakciji i pokretu u digitalnim medijima koji uvećavaju vrednost brenda kao društvene valute.
Mnogi brendovi su danas u jedinstvenoj poziciji da potrošače povedu na dugo putovanje. Prvo što treba da urade jeste da na društvenim medijima pokažu potrošaču kakvu sve dodatnu vrednost im brend nudi kako bi ga zainteresovali, što je prvi korak do prodaje.
Ako uspete da ga zadržite, onda to ne znači samo da ste ga privukli svom kanalu društvenih medija već i da ste možda stekli potrošača za ceo život.

Izvor: BIZlife

Autor: Jacob Kobi Gamliel, Isocia

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!