today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

D-kit – servis za promociju malih i srednjih preduzeća na digitalnim medijima

Real Time Group u saradnji sa izraelskom kompanijom iSOCIA, predstavila je prvi put srpskoj javnosti revolucionarni servis D-kit Srbija, koji nudi efikasno rešenje za pozicioniranje malih i srednjih preduzeća na tržištu, kao i promociju na web-u, društvenim mrežama i mobilnim platformama.
S obzirom na to da su se Internet generalno, društvene mreže i mobilne platforme već pokazali kao vrlo uticajni kanali komunikacije preko kojih možete biti u kontaktu sa saradnicima i konkurencijom, direktno ili indirektno, D-Kit predstavlja korak dalje i znači konkretne mogućnosti za mala i srednja preduzeća, njihovu bolju vidljivost i samim tim efikasnije poslovanje.
„D-Kit je proizvod izraelskih stručnjaka i do sada je naišao na izuzetnu primenu u svetu. Brojne kompanije su prihvatanjem ovog servisa znatno unapredile svoje poslovanje i modernim kanalima komunikacije osvojile nove delove tržišta, tako što su postale bliske i prepoznatljive velikom broju korisnika društvenih mreža i mobilnih platformi. Sve ovo je deo naše globalne stvarnosti, brzog osvajanja i usvajanja novih tehnologija. Ako sami ne idete u korak sa svetom, svet će otići dalje i bez vas“, rekao je Jacob Kobi Gamliel, osnivač i generalni direktor kompanije „iSOCIA“.
„Boravak od nekoliko dana ovde u Srbiji učinio je da shvatim koliki je potencijal ovog tržišta i njegova neosporna otvorenost za naše usluge. Pravila igre u marketingu su se promenila, kvantitet više nije jedini cilj, potrebna vam je kontrola isplativosti investicija. D-Kit će definitivno pomoći lokalnim kompanijama da na efikasan način, koji mogu sebi da priušte, promovišu svoje poslovanje, a to će dovesti do unapređenja u reputaciji i prodaji, ali i podizanju svesti tih kompanija“, dodao je g-din Gamliel.
“Dolazak D-kit servisa na srpsko tržište predstavlja veliki iskorak i šansu za unapređenje poslovanja domaćih malih i srednjih preduzeća. Mogućnost da komunicirate preko mobilnih platformi, kontrolišete svoje online prisustvo, merite oglašavanje konkurencije, upravljate mailing listama i stvorite odličan mrežni prolaz koji vam omogućava slanje SMS poruka na gotovo sve mobilne telefone u regionu, učiniće da idete u korak sa svetskim načinom poslovanja i kompanijama vašeg ranga“, rekla je Andrijana Tomić, direktor Real Time Grupe, koja je partner za srpsko tržište.
D-kit Srbija nudi i analizu tržišta, izradu sajta optimizovanog za mobilne aparate, alate za lakšu direktnu komunikaciju sa korisnicima, ali pre svega, lakšu dostupnost usluga i proizvoda i njihovu vidljivost u okviru modernih sredstava komunikacije. Ovakav servis pomaže ostavrivanju cilja svakog proizvođača ili onoga ko se bavi pružanjem usluga – da na efikasan način dopre do onih kojima su proizvodi, odnosno usluge, namenjeni.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

3 KOMENTARA

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!