CSR treba da bude prioritet komunikacione strategije svake kompanije!

Aleksandra Džaferović, Corporate Communication Manager u Eurobanci, specijalno za Marketing mrežu govori zašto je važno da CSR strategija bude integralni deo komunikacione strategije, ali i o nagrađenim projektima banke u ovoj oblasti.

U kojoj meri je važno da CSR strategija bude integralni deo komunikacione strategije banke?
Strategija odgovornog odnosa prema zajednici treba da bude među prioritetima komunikacione strategije u svakoj kompaniji, a podjednako je važno da bude i deo razvojne strategije kompanije. Eurobanka od svog osnivanja 2003. godine kombinuje strategiju dinamičnog rasta sa doprinosom zajednici u kojoj posluje i iz svog ugla mogu da kažem da sam, kao deo komunikacijskog tima, učestvovala u projektima vrednim 4,5 miliona evra kroz koje je Banka pomogla najosetljivijim segmentima društva. Komunicirajući društveno odgovorne projekte koje sprovodimo, trudimo se da učvrstimo vezu sa našim korisnicima i zajednici približimo “brend“, a takođe i da svojim primerom inspirišemo i druge kompanije i pojedince da na svoj način doprinesu zajednici.

Možete da li izdvojite neki CSR projekat koji je Vaša banka realizovala u proteklom periodu i po čemu je poseban?
Na prvom mestu bih izdvojila dugogodišnju saradnju sa fudbalskim klubom Mančester junajted u oblasti izdavanja platnih kartica. Zahvaljujući ovoj saradnji, kao ekskluzivni partner Mančestera, imali smo priliku da u septembru prošle godine u Srbiju dovedemo jednu od najprestižnijih škola fudbala. Mladi talenti iz cele zemlje, uzrasta 11 godina, ali i treneri koji će svoje znanje nastaviti da prenose na generacije koje tek dolaze, imali su jedinstvenu priliku da steknu praktična i teorijska znanja u svetski priznatoj školi fudbala. Pored njih, ova prilika pružena je i deci zaposlenih, deci klijenata, deci partnera, kao i štićenicima domova za decu bez roditeljskog staranja iz SOS Dečijeg sela Kraljevo i Dečijeg sela Sremska Kamenica.

Svakako bih izdvojila i projekat „Škola kao nacrtana za Vas“, koji smo pokrenuli u martu 2018. godine kako bismo podržali obrazovne institucije i poboljšali uslove u kojima uče srednjoškolci ekonomskih škola u Srbiji. Projekat je podržan od strane Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, a finansira se humanitarnom kreditnom karticom „Eurobank Veliko srce“ koja, iako se koristi kao i sve druge kartice, ima i dodatnu – humanitarnu vrednost. Pored toga, ovaj projekat učenicima omogućava da znanja o bankarstvu steknu iz prve ruke, od zaposlenih u Banci kao gostujućih predavača, a učenici srednjih ekonomskih škola imaju priliku i da kroz praksu u Eurobanci steknu nova i unaprede svoja znanja. Značajno je da pomenemo da ovaj projekat sprovodimo i sada tokom perioda korone i da smo od ukupno 4 škole u kojima smo opremali kabinete, dve škole uradili tokom ove krizne godine.

Vaša banka osvojila je Virtus nagradu za društvenu odgovornost, kao i DSOJ PRiZNANJE. U kojoj meri su za Vas značajne ove nagrade?
Ponosni smo što smo ove godine osvojili dve prestižne nagrade za projekat “Mančester junajted Škola fudbala“, a posebno je lep osećaj kada zajednica prepozna da ste uradili nešto vredno i sa smislom. Obe nagrade su nam podjednako značajne, a imajući u vidu da društvena odgovornost predstavlja jednu od glavnih vrednosti oba partnera – Eurobanke i Mančester junajteda, izuzetno nam je značajno što nas je Trag fondacija nagradila Virtus nagradom za doprinos lokalnoj zajednici. Iako je Eurobanka višestruki dobitnik Virtus nagrade, ovogodišnja nagrada nam je posebno veliki motiv da i u narednom periodu radimo sa istom posvećenošću i entuzijazmom i da se fokusiramo na oblasti kojima je podrška najpotrebnija.

Za mene kao osobu iz komunikacija, koja svakodnevno sarađuje sa medijima, veoma je značajna i činjenica da je novinarski žiri Društva Srbije za odnose s javnošću dodelio Eurobanci specijalnu nagradu za realizaciju i komunikaciju ovog projekta. Nagrada je nedavno dodeljena po prvi put i zaista smo počastvovani da je novinarski žiri prepoznao značaj ovog projekta, ali i ogroman trud koji smo uložili u to da priča o Školi fudbala dođe do polovine stanovništva Srbije. Kada ste u prilici da sarađujete sa globalnim brendom kakav je Mančester junajted, onda imate i dodatnu odgovornost da pružite svoj maksimum na svakom projektu i da izgradite komunikaciju ka što široj javnosti, na što adekvatniji način i drago mi je da smo u tome uspeli.


Oceni tekst

2,75 od 5
Loading...

Komentari