Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Coca-Cola priprema globalne digitalne promene!

SVET – „TV je i dalje vrlo, vrlo kritičan za naše poslovanje“, rekao je za AdAge CMO Coca-Cole Marcos de Quintos, koji je otkrio i da „TV i dalje nudi najbolji ROI među medijskim kanalima“.

Iako su podaci koje je koristio izvučeni iz investicija u 2014. godini, naglasio je da su ulaganja Coca-Cole u TV proizvode 2,13 dolara za svaki dolar potrošen na TV, u poređenju sa 1.26 dolara za digital. Ta značajna razlika između dva medija je odraz šire praznine znanja u veštini ovog oglašivača kod upravljanja medijima, koja je došla do izražaja nakon kontroverzi oko merenja iz Dentsu Aegis-a i Facebook-a.

Coca-Cola je, naime, zatražila pomoć WPP-og digitalnog sektora, a koji ima zadatak da pomogne u centralizaciji njihovog marketinga na društvenim medijima, tako da deluje sa mnogo niže troškova uz veću produktivnost.

„Vrlo ozbiljno pokušavamo transformisati našu kompaniju da je učinimo digitalnom, ali ne na način da samo stavimo oglase na društvene mreže“, rekao je de Quintos. Njegova kompanija je možda ulagala velike količine novca u digital, ali istorijski, „verovatno ne na najpametniji način o čemu svedoči i činjenica da brend vodi oko 300 aplikacija širom sveta, a mnoge od njih imaju manje od 50.000 korisnika ili 100.000 korisnika,“ rekao je i dodao: „To nije ništa“.

Kako bi ubrzali promenu, angažovali su bivšeg direktora Bank of America, Davida Godsmana, koji je sada njihov prvi glavni direktor digitalnog marketinga. On je zadužen za upravljanje „digitalne transformacije globalnog marketinga i usklađivanje sistema oko jedinstvene agende digitalnog marketinga“, navedeno je u jednom internom memorandumu Coca-Cole.

Šef marketinga Coca-Cole dao je i uvid u to kako ova kompanija radi sa svojim agencijama, u čemu je fleksibilnija od drugih oglašivača sa sličnim globalnim budžetima. „Mi nemamo glavnu agenciju za bilo koji od naših brendova“, otkrio je. „Mi konstantno radimo pitcheve sa listom agencija. Ako je neka agencija na listi, ali ne osvoji ništa, onda je to njihov problem. Ako oni žele da se povuku, mi ćemo nastaviti da radimo sa drugima.“

Više informacija pročitajte na portalu AdAge.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!