today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Coca-Cola oživela stare zanate i otkrila nezaboravne ukuse Srbije

Srbija je poznata po bogatom kulturnom i istorijskom nasleđu, a posebno se ponosi svojom kuhinjom, starim zanatima i muzikom. Upravo to je ono što ljudi žele da sačuvaju od zaborava i prenose kroz generacije. S druge strane Coca-Cola je prepoznata kao svetski brend koji donosi inovacije i nove trendove čije kampanje nas iznova iznenađuju.

Kako izgleda susret lokalne tradicije i savremenog brenda i da li je moguće spojiti ih u nešto jedinstveno ali tako da zadrže svoje specifičnosti? Coca-Cola serijal „Nezaboravni ukusi Srbije“ prikazuje taj susret i nastajanja nečeg novog kroz nesvakidašnju gastro avanturu. Kreirajući 12 epizoda, emitovanih na Facebook kanalu Coca-Cola Srbija, prikazana su jela domaće kuhinje tipična za sve krajeve zemlje, koja su zatim inspirisala Coca-Colu da im da modernu notu. I zaista se može sagledati koliko su naši specijaliteti autentični – samsa, belmuž, šufnudle, bulgur i mnoga druga izvorna jela koja su ovim sačuvana od zaborava.

A tokom ovog putovanja i otkrivanja nezaboravnih ukusa i jela, Coca-Cola je istovremeno pronašla inspiraciju i u tradicionalnim zanatima.

„Naša tradicija je nepresušan izvor nadahnuća i ideja. Tako su nastali prvi ručno rađeni bilbordi inspirisani našim kulturnim nasleđem. Svojevrsni pleteni, tkani, vezeni bilbordi, i prvi goblen velikog formata koji na inovativan način integrišu stare zanate sa savremenim načinom komunikacije. Oni su postavljeni u četiri grada, u četiri regiona Srbije, a ove jedinstvene radove uskoro će moći da vide svi zainteresovani sugrađani i da saznaju više o tome kako su nastali“, rekla je Tanja Petrović iz Coca-Cola kompanije.

Unikatni bilbordi rezultat su višemesečnog rada predstavnica starih zanatskih udruženja, a prema kreativnoj ideji tima agencije McCann Beograd. “Ideja je nastala iz želje da se lokalni duh, tradicija i umetnost spoje sa popularnom kulturom sadašnjice, čiji je Coca-Cola deo. Želeli smo da izađemo iz klasičnih kanala komunikacije i da napravimo moderan omaž našoj tradiciji”, dodala je Jelena Lešević, Account Director agencije McCann Beograd.

Ova ručno rađena remek dela bila su premijerno izložena u Konaku kneginje Ljubice u Beogradu, 19. maja, tokom Noći muzeja. Posetioci su imali priliku da se i sami oprobaju u starim zanatima, kao i da vide kako je izgledalo gastro putovanje kroz Srbiju.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!