Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Coca-Cola najavila kraj klasičnim saopštenjima za javnost

SVET – Kompanija Coca-Cola, krajem novembra, najavila je da će sva svoja saopštenja za javnost, kao i klasične korporativne sajtove, ukinuti do 2015. godine. Umesto toga svoje priče predstavljaće preko vlastitih medija, trenutno, e-revije Coca-Cola Journey.
U kompaniji Coca-Cola, pri donošenju ove odluke, vodili su se činjenicom je danas najvažniji kvalitetan sadržaj koji podstiče interakciju, a da su klasična saopštenja za javnost i dosadni korporativni sajtovi stvar prošlosti. Ashley Brown, Group Director of Digital Communications and Social Media kompanije Coca-Cola, rekao je tim povodom da je važno ići u korak sa vremenom, pomerati granice, stvarati kvalitetne priče, biti u stalnoj komunikaciji sa potrošačima i sarađivati sa njima.
U svoje redove Coca-Cola već poziva brojne tekstopisce sa novinarskim iskustvom. Naime, njihov zadatak biće da stvaraju kvalitetne sadržaje koji će „podsticati“ ciljne grupe kompanije Coca-Cola.

Više informacija pronađite na expermedia.com

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

4 KOMENTARA

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!