SVET – Međunarodni festival kreativnosti Cannes Lions proglasio je Google kreativnim oglašivačem 2018. godine. Ova se nagrada dodeljuje brendovima koji se ističu izuzetnim kreativnim storytellingom. Google je ove godine nagrađen za promeranje granica kreativnosti kroz brend marketing, primenu nove tehnologije za stvaranje efikasnih kampanja i inkluzivno pripovedanje.
Da bi proslavili nagradu i potpomogli budućnosti marketinške industrije koja je usmerena različitim procesima, kompanija će pokrenuti Googleov kampus za kreativnost na Cannes Lions festivalu 2018. godine.
Googleov kreativni kampus biće usmeren na povećanje rodne jednakosti, etničke pripadnosti i socio-demografske raznolikosti u kreativnim industrijama. U saradnji s Roger Hatchuel Academy, kombinovani program edukovaće 45 studenata u Cannesu, od kojih će barem 50% doći iz grupe koje su podzastupljene u oglašavanju i marketingu. Studente će odabrati predstavnici oglašavanja, komunikacija i povezanih marketinških disciplina Cannes Lionsa.