Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti!

Oglašavanje

spot_img

ISPRATI

BUSINESS AND TRENDS: Kod pravih changemakera, njihova dela govore za sebe!

Marketing mreža svake godine objavljuje seriju tekstova BUSINESS AND TRENDS, u kojima direktori agencija, direktori marketing i komunikacija ocenjuju godinu za nama i daju prognoze za narednu. Naša sagovornica ovoga puta bila je Suzana Berić, direktorka Sektora za brend strategiju i marketing komunikacije, Telekom Srbija.

Kako biste ocenili 2022. godinu u oblasti tržišnih komunikacija u Srbiji? Gde smo, a gde želimo da budemo?

U protekloj godini, posle dve godine, najzad smo se vratili u izvesnu normalu, što je odlično. Mislim da smo psihološki svi osetili olakšanje i da je celo tržište živnulo, što se vidi u svim marketing aktivnostima. Naša struka nije prestajala da se razvija, i sada treba nastaviti dalje i planirati buduće korake.

Ko su changemakeri u advertising industriji u Srbiji? 

Svi oni koji imaju dobre ideje i koji umeju da ih prilagode lokalnom okruženju, koji umeju da prate, ali i prave trendove, i koji su otvoreni za nove stvari i ne prestaju da uče svaki dan. I, naravno, oni koji su uporni i strpljivi. Kod pravih changemakera, njihova dela govore za sebe.

Na koji način doprinosite razvoju struke (lično i kroz svoj rad u kompaniji)? 

Pre svega otvorenom komunikacijom sa najbližim saradnicima. Trudim se da im budem podrška i motivacija u svakodnevnim poslovima. Mislim da se struka razvija onda kada je čine dobri i funkcionalni timovi. Više dobrih pojedinaca i ekipa dovodi do podizanja standarda, i kvaliteta na svim profesionalnim nivoima. Kada imate dobar tim, rezultati ne izostaju. Mi smo u 2022. godini četvrti put zaredom proglašeni za najbolju mobilnu mrežu u Srbiji po merenjima regulatorne agencije Ratel, nastavili smo sa produkcijom atraktivnog filmskog i televizijskog programa, u okviru Telekom Srbija grupe otvorena je prva poslovnica MTEL Švajcarska, a proslavili smo i 25 godina postojanja Telekoma Srbija. Našim korisnicima smo nastavili da nudimo još bolje servise, kako u privatnom tako i u biznis segmentu.

Trend koji će obeležiti 2023. godinu…

Digital će sigurno nastaviti da raste kroz sve kanale. Brendovi će, naravno, i kroz tradicionalne načine oglašavanja pronalaziti nove načine da ostanu relevantni, pre svega kroz teme koje se tiču čoveka i prirode. Jer to je svetski trend, odnosno način razmišljanja, koji je sve popularniji i kod nas, i postoji realna potreba da se podigne svest o očuvanju životne sredine i da se te vrednosti inkorporiraju u svakodnevno poslovanje.

Od 2023. očekujem… 

Da ćemo biti još bolji u onome što radimo, da će naše kampanje biti efektne, naša komunikacija prepoznatljiva, i da ćemo, kao kompanija koja je lider na tržištu, imati još bolju ponudu, i uslugu kojom ćemo pokazati da nam je stalo do svakog korisnika.

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!