today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

BUSINESS AND TRENDS: ESG teme, održivost i odgovorno poslovanje obeležiće period koji dolazi!

Marketing mreža svake godine objavljuje seriju tekstova BUSINESS AND TRENDS, u kojima direktori agencija, direktori marketing i komunikacija ocenjuju godinu za nama i daju prognoze za narednu. Naša sagovornica ovoga puta bila je Jelena Čađenović, Brand, Insights and Experience Management Director, A1 Srbija.

Kako biste ocenili 2022. godinu u oblasti tržišnih komunikacija u Srbiji? Gde smo, a gde želimo da budemo?

Naše podneblje karakteristiše snažna želja da se kreira nešto što prevazilazi postojeće granice, i to se intenzivno osetilo tokom prethodne godine. Iako smo oduvek bili izuzetno konkurentno, produktivno i živopisno tržište u sferi marketinških komunikacija, ove godine su se pojavili neki novi igrači i koncepti koji sigurno zavređuju pažnju. Digitalizacija je donela brojne mogućnosti i izazove, ne samo u oblasti marketinga, njen uticaj je osetan u svim aspektima života. Upravo zato postaje sve važnije koristiti različite kanale, poigravati se i biti inovativan, a mi smo, kao tržište, baš u toj fazi. Osetna je velika želja da se napravi iskorak, što je za budućnost komunikacija vrlo važno.

 Ko su changemakeri u advertising industriji u Srbiji? 

Oni koji pomeraju granice i omogućavaju rast dinamičnog polja marketinških komunikacija, a da pri tom ostvaruju biznis ciljeve. Ove godine smo videli nekoliko jako dobrih kampanja koje su uspešno odgovorile na oba kriterijuma. U kontekstu promena, vredno je pomenuti primetan shift u komunikaciji jer je sve više kampanja koje adresiraju izazove sa kojima se kao društvo suočavamo.

Na koji način doprinosite razvoju struke (lično i kroz svoj rad u kompaniji)? 

Iskreno verujem da je ključ razvoja struke u timu, a ne u pojedincu. Snažna veza  i dvosmerna komunikacija sa agencijama i eksternim partnerima je su ono što vodi do postizanja izuzetnih rezultata. Sve više kompanija i agencija želi da se uhvati u koštac sa svim prilikama i izazovima koje nosi inovativnost u marketinškim komunikacijama. Tu pre svega mislim da digitalni ekosistem koji je u jakom razvoju. Ako se osvrnem na ovogodišnje rezultate, o njima najbolje govore nagrade koje smo dobili u okviru Kaktus festivala, dve Effie nagrade, kao i letnja kampanja, koja je kreirana lokalno za svih sedam tržista A1 Telekom Austrija Grupe.

Trend koji će obeležiti 2023. godinu…

ESG teme, održivost i odgovorno poslovanje će obeležiti period koji dolazi. Začetak tih trendova je već vidljiv na polju marketinga, ali i generalnog usmerenja u poslovanju kompanija. Kratki video formati i Tik Tok kao novi kanal komunikacije dostižu sve veću popularnost. Metavers ulazi na mala vrata i verujem da će pružiti velike mogućnosti za kreativnost, poslovanje i primenu tehnologije.

Od 2023. očekujem… 

Definitivno manje stresa, više zdravlja i mnogo više osmeha.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!