today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

BUSINESS AND TRENDS: Changemakeri su oni koji uspeju da humanizuju svoje brendove!

Marketing mreža svake godine objavljuje seriju tekstova BUSINESS AND TRENDS, u kojima direktori agencija, direktori marketing i komunikacija ocenjuju godinu za nama i daju prognoze za narednu. Naša sagovornica ovoga puta bila je Jovana Tufegdžić, menadžerka korporativne komunikacije, Visa SEE.

Kako biste ocenili 2022. godinu u oblasti tržišnih komunikacija u Srbiji? Gde smo, a gde želimo da budemo?

Kao i u ostalim industrijama, rekla bih da je 2022. godina borbe. Borba da ponovo počnemo da živimo, da se vratimo u normalne tokove života, u kancelarije, na putovanja… Isto tako i u oblasti tržišnih komunikacija, čini mi se da pokušavamo da se izborimo sa novim trendovima i navikama potrošača, odnosno publike. Preovladava mnoštvo tema, poruka i novih formata. Čak mi se čini da smo malo izgubili fokus i da svi komuniciramo sve i trudimo se da budemo prisutni u svim segmentima života naših potrošača.

Ko su changemakeri u advertajzing industriji u Srbiji? 

Rekla bih da su changemakeri oni koji uspeju da humanizuju svoje brendove, da ih ožive i povežu sa svojom ciljnom grupom. To znači da ako neka kompanija ili brend istinski gaji vrednosti, stav o određenoj temi i emocije u datoj situaciji, uspeće da se poveže sa potrošačima i javnošću uopšte.

Na koji način doprinosite razvoju struke (lično i kroz svoj rad u kompaniji)? 

Svaku struku čine pojedinci, svi mi koji zajedno, svojim radom, postavljamo standarde industrije. Lično, uvek se trudim da profesionalnim razvojem i rezultatima koje ostvarujem budem inspiracija drugim kolegama, kao što su i oni meni. Mislim da je to najsnažnije gorivo razvoja – zdrava konkurencija, kao motivacija da svi budemo još bolji.

Ne uspeš svaki put i u svakom projektu da pokažeš nešto novo, i da pomeriš granice. Međutim, postoje projekti koji su od starta posebni, u koje se zaljubite i vi i drugi učesnici i počnete svi zajedno da živite njegovu misiju. Za mene je pravi primer toga inicijativa kompanije Visa – She’s next, čiji je cilj osnaživanje i podrška ženama da se ekonomski osamostale i započnu svoj biznis. Kampanja je zasnovana na pravim, realnim pričama uspešnih preduzetnica, koje su glavni navigator komunikacije, a istovremeno pripadaju ciljnoj grupi projekta. One su deo She’s next veća žena i predstavljaju skup mentorki drugima. To je prava jedinstvenost ove kampanje, a verovatno i razlog zašto smo u našu zajednicu do sada uspeli da uključimo preko 5.000 trenutnih i budućih preduzetnica.

Trend koji će obeležiti 2023. godinu…

Digitalizacija svih segmenata života se dešava već godinama unazad, a čini mi se da sada doživljava svoj vrhunac. U tom smislu, verujem da će komunikacija biti maksimalno personalizovana, a sve u cilju da se brendovi i kampanje bolje povežu sa svojom publikom i izgrade poverenje zasnovano na sličnim, odnosno istim životnim vrednostima. Iako možda zvuči kontradiktorno, u doba veštačke inteligencije nastavićemo da se povezujemo na ljudskom nivou.

Od 2023. očekujem… 

Ne očekujem baš ništa. Naučila sam da su očekivanja precenjena i da je mnogo bolje nadati se i verovati  da će sledeća biti nova, uzbudljiva i godina za pamćenje!

Dakle, svim čitaocima portala Marketing mreža, želim zdravu, srećnu i uspešnu 2023. godinu, u kojoj ćemo se svi manje boriti da živimo, a mnogo više živeti.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!