Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti!

Oglašavanje

spot_img

ISPRATI

BUSINESS AND TRENDS: Changemakeri su hrabri pojedinci koji razbijaju predrasude i ruše prepreke!

Marketing mreža svake godine objavljuje seriju tekstova BUSINESS AND TRENDS, u kojima direktori agencija, direktori marketing i komunikacija ocenjuju godinu za nama i daju prognoze za narednu. Naša sagovornica ovoga puta bila je Milena Đorić Gudurić, Direktorka marketinga za tržišta Srbije, Crne Gore i BiH, Mastercard. 

Kako biste ocenili 2022. godinu u oblasti tržišnih komunikacija u Srbiji? Gde smo, a gde želimo da budemo?

Krenula bih od trenda sve većeg osvešćivanja korisnika na teme kao što su green washing, body positivity, učešće i predstavljanje žena. Ovo je trend koji je i globalno u fokusu i koji je klizav teren za mnoge kompanije jer pored toga što korisnici od brendova zahtevaju autentičnu woke komunikaciju, ove teme zahtevaju suštinsko preispitivanje internih i eksternih praksi kompanija.

Intenzivna godina za nama na svim poljima, je učinila da komunikacija brendova na svim kanalima postane agilnija, što je posebno izraženo u situacijama kada lokalne kampanje treba menjati ili čak zaustavljati zbog globalnih previranja i prelivanja. Verujem da je to dovelo da toga da su profesionalnci iz oblasti marketinga i komunikacija dobili najveću vidljivost do sada. To je bacilo i posebno svetlo na one koji se u okviru svojih kompanija bave CSR-om, čime se definitivno postavljaju viši standardi i odgovornost u ovoj oblasti.

Ko su changemakeri u advertising industriji u Srbiji?

Verujem da su to hrabri pojedinci koji razbijaju predrasude, ruše prepreke i koji vole ono što rade, bilo u agencijama ili u kompanijama.

Na koji način doprinosite razvoju struke (lično i kroz svoj rad u kompaniji)? 

Na poziciji direktorke marketinga u kompaniji Mastercard i kroz inovacije koje kao kompanija uvodimo na tržište, doprinosimo promeni percepcije koju ljudi imaju o tehnološkim kompanijama u finansijskom sektoru. U poslednje četiri godine smo kroz kampanje i projekte koje smo sprovodili, korisnicima ali i ljudima iz struke približili određene teme poput mobilnih plaćanja i ecommerce-a, koje su pre toga bile vrlo apstraktne. Lično mi je posebno važno i to što smo pokazali humanu stranu tehnologije u svakodnevnom životu.

Trend koji će obeležiti 2023. godinu…

Ne očekujem radikalne zaokrete u novoj godini, već evoluciju postojećih trendova:

– društvene mreže su prvi kanal informisanja za mnoge korisnike, posebno Zedere, i kao takve, one sve  više preuzimaju ulogu korisničke podrške. Komunikacija putem mreža će zahtevati veću transparentnost i agilnost, kao mehanizam za sprečavanje kriznih situacija.

– još više kompanija će kroz kampanje prioritizovati društvenu odgovornost, jer su održivost i CSR parametri po kojima se ocenjuju kako reputacija brenda, tako i poslovni i finansijski uspeh.

– sada kada smo ostavili pandemiju za sobom, iskustva ponovo preuzimaju primat u odnosu na materijalne stvari, a očekivani ekonomski izazovi će dodatno naglasiti ovaj kontrast. Upravo zbog toga,  experiental marketing se vraća u fokus mnogih brendova – za ono što mi spremamo na tom polju u Srbiji, #staytuned.

Od 2023. očekujem…

– uvek bolje.

 

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!