Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Budućnost odnosa s javnošću je u digitalnom PR-u

Zahvaljujući partnerstvu agencije za PR i medijski konsalting Headline i agencije za promociju na digitalnim medijima D-kit, biznis klijenti na jednom mestu mogu da dobiju objedinjenu uslugu koja će ih na najbolji način pozicionirati kako u tzv. mainstream medijima, tako i u digitalnom svetu. Zajedničko poslovanje neće samo objediniti off i online komunikaciju, već će omogućiti implementaciju znanja i iskustva izraelskog suosnivača, velike agencije iSOCIA.
“Saradnja sa D-kitom, servisom koji nudi efikasna rešenja za promociju na vebu, društvenim mrežama i mobilnim platformama, logičan je sled u razvoju našeg poslovanja. Digitalni PR ne samo da je postao neodvojivi deo svih komunikacionih strategija, već će u vrlo skoroj budućnosti preuzeti primat od klasičnih metoda odnosa sa javnošću. Neke od najvećih svetskih firmi već su se potpuno okrenule digitalnom PR-u, a mi želimo da našim sadašnjim i budućim klijentima ponudimo zaokružen paket i uslugu vrhunskih profesionalaca”, kaže Marina Grihović, direktorka Headline-a, domaće kompanije sa višegodišnjim iskustvom u osmišljavanju i sprovođenju komunikacionih strategija za klijente u najrazličitijim oblastima poslovanja.
“Brojne kompanije su prihvatanjem ovog servisa znatno unapredile poslovanje i modernim kanalima komunikacije osvojile nove delove tržišta, tako što su postale prepoznatljive velikom broju korisnika društvenih mreža i mobilnih platformi”, ističe Jakob Kobi Gamliel, osnivač i generalni direktor kompanije „iSOCIA“, čiji je deo i D-kit. Prema njegovim rečima, Srbija ima veliki tržišni potencijal za ovu vrstu usluga, a ljudi su otvoreni za inovacije, pa će u bliskoj budućnosti najšira poslovna javnost uvideti da je strateški osmišljena digitalna komunikacija način da se dopre i do najspecifičnijih ciljnih grupa.
“Nemojte se plašiti. Uskočite u digitalni svet makar i malim koracima, ali budite prisutni. Način na koji smo do sada koristili oglašavanje u novinama, na radiju i televiziji, pregazila je digitalna evolucija”, zaključuje Gamliel.

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!