Zahvaljujući partnerstvu agencije za PR i medijski konsalting Headline i agencije za promociju na digitalnim medijima D-kit, biznis klijenti na jednom mestu mogu da dobiju objedinjenu uslugu koja će ih na najbolji način pozicionirati kako u tzv. mainstream medijima, tako i u digitalnom svetu. Zajedničko poslovanje neće samo objediniti off i online komunikaciju, već će omogućiti implementaciju znanja i iskustva izraelskog suosnivača, velike agencije iSOCIA.
“Saradnja sa D-kitom, servisom koji nudi efikasna rešenja za promociju na vebu, društvenim mrežama i mobilnim platformama, logičan je sled u razvoju našeg poslovanja. Digitalni PR ne samo da je postao neodvojivi deo svih komunikacionih strategija, već će u vrlo skoroj budućnosti preuzeti primat od klasičnih metoda odnosa sa javnošću. Neke od najvećih svetskih firmi već su se potpuno okrenule digitalnom PR-u, a mi želimo da našim sadašnjim i budućim klijentima ponudimo zaokružen paket i uslugu vrhunskih profesionalaca”, kaže Marina Grihović, direktorka Headline-a, domaće kompanije sa višegodišnjim iskustvom u osmišljavanju i sprovođenju komunikacionih strategija za klijente u najrazličitijim oblastima poslovanja.
“Brojne kompanije su prihvatanjem ovog servisa znatno unapredile poslovanje i modernim kanalima komunikacije osvojile nove delove tržišta, tako što su postale prepoznatljive velikom broju korisnika društvenih mreža i mobilnih platformi”, ističe Jakob Kobi Gamliel, osnivač i generalni direktor kompanije „iSOCIA“, čiji je deo i D-kit. Prema njegovim rečima, Srbija ima veliki tržišni potencijal za ovu vrstu usluga, a ljudi su otvoreni za inovacije, pa će u bliskoj budućnosti najšira poslovna javnost uvideti da je strateški osmišljena digitalna komunikacija način da se dopre i do najspecifičnijih ciljnih grupa.
“Nemojte se plašiti. Uskočite u digitalni svet makar i malim koracima, ali budite prisutni. Način na koji smo do sada koristili oglašavanje u novinama, na radiju i televiziji, pregazila je digitalna evolucija”, zaključuje Gamliel.