today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Budućnost kupovine je u omni-channel pristupu

Igor Grmuša, Chief Marketing Officer u ePlaneta i Planeta Sport, govorio je za drugo izdanje Marketing mreža magazina da li je budućnost kupovine u sinergiji offline i online kupovine.

Krajem maja otvorili ste prvu flagship prodavnicu u Srbiji?
Na početku mali uvod, ePlaneta.com je novi biznis koncept kompanije Planeta Sport sa preko 1.000 kategorija različite robe, od malih kućnih aparata i televizora, pa sve do igračaka, alata i baštenskog nameštaja. Prisutni smo već godinu dana, ali smo prvenstveno komunicirali sa velikom bazom Planeta Sport kupaca, od kojih smo dobili poverenje i razumevanje.

Nakon godinu dana krenuli smo sa komunikacijom ka široj publici. U sklopu razvoja novog koncepta, otvoren je i prvi flagship store kao podrška našoj internet prodavnici ePlaneta.com. Oni zajedno čine omni-channel prodaje i pružaju posebno iskustvo. U prodavnici je izložen samo deo asortimana, ali preko prodajnih displeja, a uz pomoć naših savetnika, moguće je pronaći i kupiti bilo koji artikal iz kompletne ponude ePlanete, koju čini 50.000 artikala. Tako izabrani artikli u najkraćem roku stižu kupcima na kućnu adresu. Moderan prostor opremljen je i kancelarijama za B2B sastanke. Ovde će se organizovati brojni događaji, od prezentacija najnovijih modela različitih uređaja, do mini sajmova.

Puna snaga prodavnice upravo i dolazi iz sinergije sa partnerima, kojima je omogućeno da na najbolji način predstave svoje proizvode.

ePlaneta povezuje tradicionalnu i online kupovinu. Da li je budućnost kupovine u sinergiji offline i online kupovine? Zašto?
To pokazuju i globalni trendovi, offline neće nestati već će se modifikovati i prilagoditi novom načinu kupovine. Svesni smo toga i zato već sada koristimo preko 100 prodajnih Planeta Sport objekata kao mesta promocije kompletne ponude ePlaneta.com.

Kupci često žele pre kupovine da vide proizvod uživo, a da im bude isporučen na kućnu adresu, ili pak žele da proizvode koje su kupili online, preuzmu na pouzdanom mestu. Zato ćemo uskoro uvesti i mogućnost 24/7 preuzimanja robe u našem prostoru na Adi.

Ceo intervju pročitajte u Marketing mreža magazinu.

*Marketing mreža magazin dostupan je u štampanom i elektronskom izdanju uz pretplatu.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!