Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Budućnost agencija je u umrežavanju

Milivoj Đorđić, General Manager – Adria region, SmartPoint Adria, govorio je za Marketing mreža magazin o transformaciji i budućnosti agencija.

SmartPoint agencija posluje na tržištu Srbije od 2010. godine. Za vreme COVID-19 krize uspešno ste se transformisali iz primarno event agencije u digitalnu. Šta je ova transformacija sve podrazumevala i zašto ste se odlučili za ovaj veliki korak?

Digital biznis u SmartPointu je konstatno rastao još od 2016. godine kada smo dobili prve velike klijente i mogućnost da pokažemo šta sve znamo i umemo u ovoj oblasti. COVID-19 kriza je samo ubrzala taj rast i učinila da agencija vidi širu sliku i perspektivu u budućnosti, naročito posle razgovora sa gigantima poput Google-a i Mete. Tokom trajanja COVID-19 krize, transformacija je podrazumevala brze reakcije, adaptacije na nove tržišne modele i uslove, nove procese unutar agencije, ali i edukaciju postojećih kao i dovođenje novih eksperata u tim.

Na koji način je ova transformacija uticala na Vaše zaposlene? Da li su neki odlučili da odu iz agencije? Kako ste to prevazišli?

Imajući u vidu da je pored event biznisa, BTL biznis (in-store promocije, brand promocije itd.) takođe bio na udaru, kolegama iz BTL tima smo pružili mogućnost dodatne edukacije i prelazak u digital tim. Unutar samog digital tima smo kreirali strukturu koja će biti brza, reaktivna, adaptibilna kako bi mogla da odgovori na promene i na brze zahteve od strane naših klijenata.

Prelazak u novu sferu poslovanja zahtevao je i dodatne edukacije i usavršavanja, kao i zapošljavanje novih kadrova. Koliko velike transformacije biznisa realno koštaju agenciju? Kolika su ulaganja, a koliki benefiti?

Dosta smo uložili u prethodnom periodu na izgradnju naših timova, ne samo digital tima, koji broj najveći broj zaposlenih unutar agencije, nego i novih, poput tima za strategiju, kreativu i sadržaj, a koji blisko sarađuju sa digital timom. Prošle godine započeli smo program razvoja talenata sa jednim od naših kolega što je dalo odlične rezultate. I ove godine planiramo da taj program proširimo na još nekoliko kolega. Agencije moraju da ulažu u svoje ljude i moraju da veruju u to. U većini slučajeva taj proces ne daje trenutne rezultate, ali dugoročno će sagraditi stabilan tim sa kojim će dobri rezultati biti neminovni.

Ceo intervju pročitajte u Marketing mreža magazinu.

*Marketing mreža magazin dostupan je u štampanom i elektronskom izdanju uz pretplatu.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!