today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Budućnost agencija je u umrežavanju

Milivoj Đorđić, General Manager – Adria region, SmartPoint Adria, govorio je za Marketing mreža magazin o transformaciji i budućnosti agencija.

SmartPoint agencija posluje na tržištu Srbije od 2010. godine. Za vreme COVID-19 krize uspešno ste se transformisali iz primarno event agencije u digitalnu. Šta je ova transformacija sve podrazumevala i zašto ste se odlučili za ovaj veliki korak?

Digital biznis u SmartPointu je konstatno rastao još od 2016. godine kada smo dobili prve velike klijente i mogućnost da pokažemo šta sve znamo i umemo u ovoj oblasti. COVID-19 kriza je samo ubrzala taj rast i učinila da agencija vidi širu sliku i perspektivu u budućnosti, naročito posle razgovora sa gigantima poput Google-a i Mete. Tokom trajanja COVID-19 krize, transformacija je podrazumevala brze reakcije, adaptacije na nove tržišne modele i uslove, nove procese unutar agencije, ali i edukaciju postojećih kao i dovođenje novih eksperata u tim.

Na koji način je ova transformacija uticala na Vaše zaposlene? Da li su neki odlučili da odu iz agencije? Kako ste to prevazišli?

Imajući u vidu da je pored event biznisa, BTL biznis (in-store promocije, brand promocije itd.) takođe bio na udaru, kolegama iz BTL tima smo pružili mogućnost dodatne edukacije i prelazak u digital tim. Unutar samog digital tima smo kreirali strukturu koja će biti brza, reaktivna, adaptibilna kako bi mogla da odgovori na promene i na brze zahteve od strane naših klijenata.

Prelazak u novu sferu poslovanja zahtevao je i dodatne edukacije i usavršavanja, kao i zapošljavanje novih kadrova. Koliko velike transformacije biznisa realno koštaju agenciju? Kolika su ulaganja, a koliki benefiti?

Dosta smo uložili u prethodnom periodu na izgradnju naših timova, ne samo digital tima, koji broj najveći broj zaposlenih unutar agencije, nego i novih, poput tima za strategiju, kreativu i sadržaj, a koji blisko sarađuju sa digital timom. Prošle godine započeli smo program razvoja talenata sa jednim od naših kolega što je dalo odlične rezultate. I ove godine planiramo da taj program proširimo na još nekoliko kolega. Agencije moraju da ulažu u svoje ljude i moraju da veruju u to. U većini slučajeva taj proces ne daje trenutne rezultate, ali dugoročno će sagraditi stabilan tim sa kojim će dobri rezultati biti neminovni.

Ceo intervju pročitajte u Marketing mreža magazinu.

*Marketing mreža magazin dostupan je u štampanom i elektronskom izdanju uz pretplatu.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!