today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Brzina nije samo broj, već simbol ličnog napretka

SVET – Šta za današnje trkače predstavlja brzina? Zašto trče? Kako bi našao odgovore na ova pitanja, poznati brend adidas pozvao je trkače širom sveta da postanu zvezde kampanje Faster Than___ i podele priče o ličnom napretku, kako bi inspirisali druge.

Kampanja tako slavi trkače kao što su Martinus Evans, trkač na duge staze koji je negativne komentare i podsmeh lekara na račun svog tela pretvorio u motivaciju, ili Noah Lyles, trenutni svetski šampion u trčanju na 200 metara, u muškoj konkurenciji.

Priče Chinae Alexander, punijeg fitnes modela, ili Ellie Lacey, koja je preživela hitnu transplantaciju jetre, a zatim postala svetski trkački šampion, te legendarne maratonske trkačice Kathrine Switzer, o prevazilaženju predrasuda i životnih prepreka, takođe su deo kampanje. Switzer je poznata po tome što je bila prva trkačica koja je učestvovala na Bostonskom maratonu 1967. godine, kada su je muški trkači na silu izgurali sa staze. Ona se, međutim, izborila i završila trku.

Istraživanje koje je sproveo adidas na uzorku od 6.000 trkača iz šest svetskih metropola pokazalo je da suština umetnosti trčanja više nije u tome da budemo najbrži. Studija Why We Run pokazuje da su današnji trkači fokusirani na druge koristi od ovog sporta, pa tako čak 87 odsto ispitanika kaže da trči zarad ličnog napretka, očuvanja mentalnog zdravlja i distanciranja od moderne svakodnevice.

„Ljudi očekuju da me to što trčim brže od drugih, navodi da se osećam moćnim, snažnim, slobodnim. Istina je, zapravo, da mi to nije toliko važno. Možda zvuči kao kliše, ali najvažnije je pokušati, naterati sebe da izađeš na ulicu i trčiš. Zaboraviš na sve predrasude i tuđa mišljenja, jer nemaš ništa od toga. Razmišljaš samo o sebi i pozitivnim efektima koje trčanje može da ima. To je za mene brzina”, rekao je Martinus Evans, osnivač pokreta 300poundsandrunning.

Kao omaž pričama ovih nesvakidašnjih sportista, adidas je ponudio niz novih modela patika koje omogućavaju trkačima da dostignu lični osećaj „brzog“.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!