today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Brus Vilis zaštitno lice brenda HELL ENERGY

Kada se kaže Brus Vilis, svi dobro znaju o kome je reč. Jedna od najvećih svetskih zvezda akcionih filmova svih vremena postala je zaštitno lice vrhunskog brenda u oblasti energetskih pića, poreklom iz susedne Mađarske: američka zvezda potpisala je ugovor sa brendom HELL ENERGY, povezujući svoje prepoznatljivo ime sa ovim brendom. Reklamna kampanja startovala je 2. aprila u zemljama širom sveta u kojima je HELL ENERGY prisutan, među kojima je i Srbija.

Brend energetskih pića HELL ENERGY postao je tako prvi brend iz našeg okruženja čije je zaštitno lice poznata holivudska zvezda.

„HELL ENERGY predstavlja dinamičnu energiju, snagu i kvalitet. Potrebna nam je bila ličnost koja predstavlja oličenje ovih vrednosti. Razmišljali smo o nekoliko različitih imena i izabrali Brusa Vilisa, jer je on poznat širom sveta, a njegovo ime se povezuje sa vrhunskim kvalitetom“, izjavio je Peter Pantl, direktor marketinga HELL ENERGY. “’Kampanja čije je zaštitno lice ova velika zvezda istovremeno će startovati u 50 zemalja u kojima se naš brend prodaje, koristeći se mogućnostima koje pružaju savremeni kanali komunikacije, posebno društveni mediji. Osim toga, potrošači će lik Brusa Vilisa moći da povežu sa našim brendom i na mestu prodaje jer će se naći i na posterima i drugim našim prodajnim reklamnim materijalima“dodao je Pantl.

Osnovna ideja za reklamni spot, u kome centralno mesto imaju sam brend i zvezda, potekla je od proizvođača. Spot napušta ranije stereotipne elemente u reklamama za energetska pića, kao što su automobili, brzina ili ljudi koji se zabavljaju. Posle brojnih konsultacija i priprema, spot je snimljen u Njujorku početkom 2018. godine. Reklamni spot sa Brusom Vilisom počeo je sa emitovanjem 2. aprila i na TV kanalima u Srbiji.

Reklamni spot možete pogledati ovde: http://hellenergy.com/bw_tvc_srb/

 

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!