REGION – Brigometar za Croatia osiguranje najbolji je evropski digitalni spoljni oglas; DNNA za Donnu Vekić druga je u svetu među luksuznim ambalažama; iz New Yorka stiglo priznanje za inovativnost vizuelnom identitetu robotskog laboratorija CRTA te za dizajn Cromarisove skin ambalaže.
U Madridu je evropsko udruženje za digitalni marketing (IAB Europe) proglasilo najnaprednije projekte u prošloj godini na takmičenju MIXX Awards Europe. Brigometar koji je Croatia osiguranje kreiralo u saradnji sa agencijom Bruketa&Žinić&Grey i Go2Digital-om proglašen je najboljim evropskim projektom digitalnog spoljnog oglašavanja. Osim zlatom u kategoriji Digitalno spoljno oglašavanje, nagrađen je i srebrom u kategoriji Virtualna i proširena stvarnost. Brigometar je interaktivni oglas koji uz pomoć veštačke inteligencije meri zabrinutost prolaznika.
Dva dana ranije objavljeni su rezultati Dieline takmičenja, najvećeg takmičenja u dizajnu ambalaže na svetu. Dizajn mirisa za enterijere DNNA, kojeg su Bruketa&Žinić&Grey napravili za tenisku igračicu Donnu Vekić, osvojio je drugo mesto u kategoriji luksuznih proizvoda, odmah iza zajedničkog projekta Dom Pérignona i Lady Gage. DNNA mirisne sveće dizajnirane su s asocijacijom na tenis – kugla od čelika služi i kao čep za gašenje, a bočice su napravljene od najkvalitetnijeg Murano-stakla, ručno izrađene, puhane, grejane, hlađene i personalizovane.
Ranije istog meseca stigla su i priznanja Art Directors Cluba New York (ADC Awards) i njujorškoga Graphisa. Najdugovečnije međunarodno takmičenje u oglašavanju i dizajnu, Art Directors Club New York (ADC Awards), priznanjem za inovativnost nagradilo je vizuelni identitet Regionalnog centra izvrsnosti za robotske tehnologije CRTA. CRTA deluje u sklopu Fakulteta strojarstva i brodogradnje Sveučilišta u Zagrebu čiji je vizuelni identitet nastao uz pomoć veštačke inteligencije Grey. Studenti su svojim rukopisom ispisivali naziv laboratorija CRTA, a njihov je rukopis poslužio kao ulazna informacija veštačkoj inteligenciji. Obradom tih informacija nastali su brojni vizuelni podaci koji su služili kao baza vizuelnom identitetu.
Dizajn Cromarisovog inovativnog skin pakovanja nagrađeno je srebrom na međunarodnom takmičenju “Graphis Packaging“. Graphis je ugledni njujorški izdavač sa tradicijom od 1944., koji svake godine nagrađuje i objavljuje projekte na području dizajna, oglašavanja, fotografije i ilustracije. Time se Cromaris našao u društvu uspešnih svetskih brendova koje okuplja na primer PepsiCo, Moët Hennessy, Xbox i Mars Wrigley. Nagrađeno rešenje kupcima omogućuje da se već na prodajnom mestu uvere u svežinu, kvalitet i podretlo Cromarisovih proizvoda. Na pakovanju je istaknut i QR kod koji omogućava virtuelnu šetnju uzgajalištem pa se potrošači mogu uveriti u kakvim uslovima se ova riba uzgaja.