today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Brendovi su najbolji pokazatelji budućnosti

Zorana Antić, Marketing Director u kompaniji Bambi, govorila je za prvo izdanje Marketing mreža magazina o svojoj profesionalnoj karijeri, na koje uspehe je najponosnija, koje rezultate je postigla od kada je na ovoj poziciji i zašto je važno da iza brenda stoji snažan tim.

Kako je započela Vaša karijera u marketingu? Jedna anegdota ili zanimljivost sa početka karijere?

Moj put ka karijeri filologa dobio je marketing znakove pored puta. Ljubav prema FMCG industriji počela je pre 15 godina kada sam tokom studija uplovila u konditorske vode. Dobila sam sjajnu priliku za profesionalnu praksu u PR sektoru koja mi je otvorila vrata u svet marketinga. Svaki moj profesionalni početak, bilo da je prvi posao ili promena kompanije, pratila je neka čudna karma koja mi je donela dosta anegdota. Danas su mi smešne, ali tada nisu bile. Jedna od njih je da sam prilikom dolaska na svoj prvi posao, tačnije prvi radni dan, malo “slobodnije” obišla auto kako bih pre njega stigla da se parkiram. Ponosna na taj poduhvat i što stižem na vreme, shvatila sam da je taj auto vozio generalni direktor kompanije u kojoj počinjem da radim. Jedno vreme sam se parkirala dalje od kancelarija, da ne shvati da sam to ja.

Da li je marketing Vaš „dream job“ i zašto?

Da, oduvek. Marketing sam studirala i na osnovnim i na master studijama. Oduvek sam imala viziju da je marketing mnogo više od kreative, da marketing treba da pokreće komercijalnu agendu, da inspiriše organizaciju i drma tržište. Takav pristup mi je dosta pomogao u karijeri.

Koji profesionalni izazov vam je bio najteži u karijeri i kako ste ga prevazišli?

Svaki profesionalni izazov se reši ako imate pouzdan tim. Zbog toga su mi uvek izazovni trenuci kada se menja tim ili kada promenite okruženje i tim ljudi koji vas okružuje. Izazovno je, jer takve promene zahtevaju vreme i energiju koja mora da bude posvećena. Bolje je odložiti jedan projekat da bi se pokrenuo tim nego žrtvovati tim zarad projekta – tada je mnogo teže uraditi korektivne mere.

Ceo intervju pročitajte u Marketing mreža magazinu.

*Marketing mreža magazin dostupan je u štampanom i elektronskom izdanju uz pretplatu.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!