SVET – Millward Brown i WPP objavili su danas godišnju listu BrandZ – TOP 100 najvrednijih brendova na svetu. Prema tom izveštaju, Alphabet je na samom vrhu zahvaljujući rastu Google-ovih prihoda od oglašavanja, rastu cloud poslovanja i stalnim inovacijama, navodi se u izveštaju. To je drugi put da je kompanija na vrhu liste, u poslednje tri godine.
Prema BrandZ, Google vrednost dostigla je 229 milijardi dolara (porast za 29 odsto u odnosu na prethodnu godinu), dok je Apple pao za 8 odsto u odnosu na prošlu godinu.
Samo dve nedelje pre toga medijska agencija Zenith Media proglasila je Google za najvećeg medijskog igrača koji kontroliše 60 milijardi dolara oglašavanja, samo u SAD-u.
Na drugo mestu nalazi se Apple. Isto kao i prošle godine, Microsoft je na trećem mestu sa vrednošću 122 milijarde dolara. Facebook i IBM su takođe među top 10, što znači da je više od polovine kompanija koje su ušle među top 10 iz IT sektora.
Više informacija na AdWeek portalu.