Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Brend kao drvo života!

REGION – Treća Branding konferencija, u organizaciji agencije Via Media, pod sloganom „Ko su pravi fajteri?“ održana je danas u Sarajevu. Ugledni domaći, regionalni, ali i svetski stručnjaci iz oblasti marketinga, brandinga i komunikacija kroz zanimljive radionice, prezentacije, case study i panel diskusije razgovarali su o aktuelnim izazovima brandinga u Bosni i Hercegovini, ali i celom regionu. Konferencija je počela uvodnom reči vlasnice agencije Via Media Vesne Beganović koja je na zanimljiv način poželela dobrodošlicu učesnicima poklonivši im seme drveta.
“Ovo je simboličan način da ukažem na to da je brend sličan ljudskom biću, te je ovo drvo filozofija brandinga i filozofija samog života”, kazala je Beganović, zamolivši prisutne da nađu vremena i posade drvo.
Radni deo konferencije počeo je predavanjem kreativnog direktora agencije Luminus Creative Borisa Belaka (Hrvatska) koji je govorio o temi „Brandiranje vs. Tunnel Vision“. Zanimljivu prezentaciju održala je i direktorica kompanije Manta Consulting Magdalena Malinova (Hrvatska), pod nazivom „Kako učinkovito komunicirati?“ pokazavši na primeru iz retail industrije važnost strateškog komuniciranja.
Treba izdvojiti i predavanja predsednika turske agencije OYKU/Dialogue International Necati Ozkana koji je istakao značaj brandiranja države kroz kampanju “Beskrajna Turska”, dok je kreator koncepta DreamEthic Change Almir Flisar (Slovenija) govorio o temi „Genotip brenda“.
Screen shot 2013-06-14 at 4.51.45 PMVeliku pažnju učesnika privukla je panel diskusija pod nazivom „Brandovi u krizi“. O ovoj temi su govorili istaknuti marketinški i komunikacijski stručnjaci – izvršna partnerka u agenciji Dialog komunikacije Marina Čulić Fischer (Hrvatska), vođa sektora marketinga i komunikacija Sberbank Vedran Peršić (BiH), direktorka marketinga Atlantic Grupe Aleksandra Kregar Brus (Slovenija), te urednik i voditelj magazina Al Jazeera Business Marko Pavlović (Srbija). “Jedina prava vrednost brenda jeste njegov kvalitet. Samo kvalitet može izazvati emocije i naterati kupca da se veže uz njega. Sve ostalo je prazna priča”, kazao je Pavlović.
U panel diskusiji pod imenom “Ko su pravi fajteri?” govorili su regionalna direktorka agencije McCann Zdenka Milanović (Srbija), vođa marketing komunikacija VIPnet Ivana Galić (Hrvatska) i direktor Publicis Groupe Damir Brčić (Hrvatska). “Pravi fajteri su svi oni koji su trenutno u biznisu, ali oni koji poštuju pravila struke. Međutim, tek nam predstoji pravi fajt. Ja sam optimista. Napredak struke u BiH je vidan i na ovom tržištu se mogu očekivati velike stvari”, kazao je Brčić.
Veoma privlačna i uzbudljiva bila je tema iz oblasti trendova, digitalnog marketinga i novog načina komuniciranja pod nazivom „Stiže nova, brža, bolja S generacija“, o kojoj su govorili urednica portala Marketing ITD Sandra Kravitz Simonović (Srbija), Lead Client-Side developer Personal.com Bruno Omerović (BiH), član Uprave agencije Proximity Domagoj Davidović (Hrvatska) te osnivač Prelovac Media Vladimir Prelovac (Srbija). Sandra Kravitz Simonović ukazala je na važnost jasno definirane strategije oglašavanja na digitalnim medijima, istaknuvši: “Korisnije je uložiti novac u blog koji čita 500-1000 ljudi i koji posećuje vaša ciljna grupa, nego ulaganje u oglašavanje na najposećenijim portalima s milion poseta, jer nijedan proizvod nije namenjen svima. Potrebno je da znate način na koji ćete doći do svoje ciljne grupe.”
Ovogodišnja Branding konferencija posvetila je posebnu pažnju budućim ekonomskim stručnjacima. Naime, Via Media je u saradnji s Ekonomskim fakultetom Univerziteta u Sarajevu omogućila da 500 studenata ovog fakulteta putem Interneta uživo prate izlaganje eminentnih regionalnih stručnjaka iz oblasti marketinga kako bi obogatili svoja znanja i iskustva.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!