today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Biznis može biti održiv samo ako su održive zajednice u kojima poslujemo!

Za sistem poput kompanije Coca-Cola, koja je 127 godina mlada i prisutna u više zemalja sveta nego što Ujedinjene nacije imaju članica, korporativna društvena odgovornost poistovećuje se sa održivim razvojem.
Mi znamo da naš biznis može biti održiv samo ukoliko su održive i uspešne zajednice u kojima poslujemo. To je cilj kojem stremimo, ostajući verni našoj misiji, da osvežimo svet, inspirišući trenutke optimizma i radosti, dok stvaramo vrednost i pozitivne promene.
Kako bismo postigli održivi razvoj zajednica u kojima delujemo, i našeg poslovanja sa njima, a u skladu sa ambicioznim ciljevima koje smo zacrtali, aktivno radimo na tome da ostavimo pozitivni trag u društvenim oblastima na koje najviše utičemo svojim poslovanjem – zaštita životne sredine, uticaj na životne stilove i podrška mladima.
Svaka od ovih oblasti je životno važna za zajednice u kojima poslujemo, i za nas kao jedinke u društvu. Upravo zbog toga radimo sa stručnjacima iz različitih oblasti kako bismo svoje kapacitete stavili na raspolaganje tamo gde mogu najviše da doprinesu. Kompleksni problemi sa kojima je naše društvo suočeno zahtevaju multidisciplinarni pristup organizacija iz svih oblasti društva. Na ta način, stvarajući ono što mi nazivamo „Zlatnim trouglom“ – partnerstvo između vladinog, javnog i privatnog sektora, znamo da možemo pokrenuti rešavanje i najkompleksnijih pitanja sadašnjice.
Primer za moć sinergetskog efekta multidisciplinarnog partnerstva imali smo prilike da vidimo ranije ove godine kada su katastrofalne poplave zahvatile našu zemlju. Tada su se udružile sve snage našeg društva, aktivno dajući doprinos u oblastima u kojima su najkvalifikovanije, kako bi se život u ugroženim oblastima što pre vratio u normalu. Naš sistem je obezbedio novčani doprinos u iznosu od 1,1 milion dolara, koji smo sakupili otkazivanjem marketinških aktivosti, donacijama iz globalne Coca-Cola fondacije i drugih članica našeg sistema, kao i donacijama zaposlenih.
Međutim, naše angažovanje se zapravo najjače istaklo tamo gde smo najbolje utrenirani – na terenu, u poslovima organizacije i koordinacije, analize i kominikacija. Naši zaposleni, mnogi dugogodišnji članovi našeg Coca-Cola kluba volontera, zajedno sa svojim prijateljima, rodbinom i sugrađanima dali su nesebičan doprinos u aktivnostima Crvenog krsta, sa kojim sarađujemo i na globalnom nivou, pomažući ovu organizaciju formiranjem info centra, koordinacijom i unošenjem ažurne evidencije nestalih i evakuisanih lica, organizacijom prikupljanja tehničke opreme kako bi rad ove važne organizacije bio olakšan u tako izazovnom periodu.
Ono što smatramo najvažnijim jeste da su ovi principi – održivost, saradnja i angažovanje u oblastima gde najviše možemo da doprinesemo, prisutni u svakoj sferi našeg poslovanja svakodnevno kroz mnoge projekte od lokalnog značaja – 45 otvorenih teretana širom zemlje, obnova vlažnih staništa u Gornjem Podunavlju, promocija eko-turizma u području Vlasine, unapređenje zapošljavanja mladih – Coke Summership.
One koji žele više da saznaju o našim projektima održivog poslovanja, pozivam da posete sajt
http://www.coca-colacompany.com/sustainability/ (za globalne priče).

Za Marketing mrežu tekst napisala: Milica Stefanović,
menadžerka za odnose s javnošću i komunikacije kompanije Coca-Cola za Srbiju, Makedoniju i Crnu Goru

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!