Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Biti nečiji superheroj!

Milena Đorić Gudurić, Head of Marketing kompanije Mastercard, specijalno za Marketing mrežu govori o novoj kampanji „Biti nečiji superheroj„, koju su pokrenuli u cilju podrške udruženju Nurdor, ali i kako mobilisati ljude da se, osim kroz lajkove na mrežama, aktivno uključe u akcije i doniraju.

Mastercard tradicionalno podržava Nurdor. Na koji način kompanije „biraju“ socijalna udruženja koja će podržavati i sa kojima će sarađivati?
Odgovorno poslovanje nije novina za kompanije, a način na koji biraju one kojima će pomoći zavisi od mnogo faktora. Ono što je važno, i kako Mastercard pristupa izboru je i način podrške. Neophodno je da se udruženja ili organizacije kojoj pomažete uklapa u identitet kompanije odnosno misiju brenda. Da ne deluje kao nešto što radite samo da biste uradili.

Osnova za početak saradnje sa NURDOR-om je bila to što je poštovan u zajednici i što ima transapretan način rada. Sledeći važan element je činjenica je postoji prostor za relevantnu saradnju, koja ne mora podrazumevati prosto i isključivo doniranje novca već širi angažman zajednice i naših korisnika, a sada i unapređenje NURDOR-ovog načina prikupljanja sredstava kroz uvođenje još jednog, modernog, digitalnog kanala – online platforme www.superhero.rs

Pokrenuli ste platformu za donacije i modni brend koji ste donirali Nurdoru. Šta će to konkretno značiti ovom udruženju i generalno društvenoj zajednici?
Za nas je kampanja “Biti nečiji superheroj” mnogo više od filantropije. Superhero.rs platforma za donacije je prilika da kroz mentorsku podršku, iskustvo i ekspertizu na polju e-commerce-a, pokažemo da saradnja između kompanija i dobrotvornih udruženja može biti mnogo više od finansijske podrške. Zato smo podržali NURDOR kako bi postavio i razvio dugoročno samoodrživ, tržišno rastući projekat, koji će im doneti više samostalnosti u radu na važnim inicijativama. Ovim projektom želimo da demonstriramo da doniranje može biti jednostavnije, brže i dugoročnije, želimo da započnemo promenu kulture doniranja u kojoj nećemo čekati hitne situacije kako bismo slali sms poruke koje će nekome spasiti život.

Ovom kampanjom dodatno se obraćamo i mladima za koje je važno da postanu svesni izazova i stvore naviku da pomažu drugima. Zato sam posebno ponosna i na pokretanje Superhero kolekcije ulične mode, koja je 100% kreirana i proizvedena u Srbiji specijalno za ovu svrhu, a koja će biti dostpuna samo u okviru platforme superhero.rs.

Koliko je značajno klijentima da brend kome veruju bude društveno odgovoran?
Korisnici su sve osvešćeniji po pitanju raznih izazova sa kojima se planeta, ali i mi kao društvo suočavamo. Kompanije i brendovi su to uočili i zato viđamo sve više primera CSR kampanja i sve više donacija od strane privatnog sektora. Naši korisnici očekuju da podržavamo ono što i oni podržavaju, ali što je još važnije, mislim da će u budućnosti želeti i da se uvere koliko ima smisla to za šta odvajamo novac i koliko smo zaista pomogli.

Postoje brojni primeri CSR kampanja koje se trenutno bave Zelenim inicijativama, među kojima je najpopularnije na primer sađenje drveća. Mastercard i u ovom segmentu daje zaista sjajan primer kako to zapravo treba raditi, a to je Priceless Planet koalicija. Ova kolacija ima za cilj da mobiliše i uključi naše poslovne partnere, banke i trgovce, kao i korisnike u inicijativu sađenja drveća koja je zasnovana na ozbiljnim naučnim istraživanjima o tome gde je u datom trenutku nakorisnije za planetu posaditi drveće. Dalje, o svakoj sadnici koja se posadi se i nakon toga vodi računa, kako bismo bili sigurni da će ispuniti svoju svrhu. Izuzetno smo ponosni što se već u ovoj godini inicijativi priključila i jedna banka iz Srbije – OTP banka, i verujemo da ćemo i u narednim godinama moći zajedno sa partnerima da doprinosimo očuvanju jedine planete koju, za sada, imamo na raspolaganju.

Dakle ozbiljnost, održivost i uključivanje šire zajednice su, verujem, ono što novi korisnici cene i žele da vide od kompanija.

Kako mobilisati ljude da se, osim kroz lajkove na mrežama, aktivno uključe u akcije i doniraju?
Građane koji su naravno u isto vreme i korisnici, nikada nije lako mobilisati i to na kraju krajeva ne može nijedna kampanja sama po sebi. Ljude mobiliše nešto što za njih ima smisla, nešto što ih brine ili čini veoma srećnim i koliko god mi mislili da možemo da upravljamo sa tim, postoje granice do kojih je to moguće. Kako bi korisnici podržali nešto što i mi kao kompanija podržavamo, moramo da im damo novi pogled na stvari, da ih zainteresujemo i edukujemo za određenu temu, ali tako da je razumeju i da se vide u njoj.

Najveći izazov je angažovati nekoga ko nikada pre na primer nije donirao, ko nema naviku to da radi. To ne znači da taj neko nije dobra osoba i da ne brine za druge, to uglavnom samo znači da na njega apeli koje je čuo nisu delovali, da ga nisu ubedili i pronašli u njemu pokretačku tačku.

Pri tom, ne treba potcenjivati digitalizaciju koja je donela lajkove i klikove kao vid podrške, već se tome treba prilagoditi. Zato platforma superhero.rs daje mogućnost da uz par klikova jednostavno donirate gde god da se nalazite i da za uzvrat ponesete nešto iz Superhero kolekcije koja je drugačija i jedinstvena jer ima posebnu misiju – da pomogne mališanima koji se bore protiv raka i njihovim roditeljima koji se hrabro bore sa njima.

Handle with care – iz ugla Mastercarda kao odgovorne kompanije na koga ili na šta ćete najviše obratiti pažnje u 2022.? Zašto?
Globalni napori Mastercarda za inkluziju sežu daleko izvan naših korporativnih ciljeva i to se najbolje vidi kroz vrednost ulaganja u različite programe podrške.

Sa više od decenije iskustva kao lider u finansijskoj inkluziji, Mastercard pomaže globalno oko milijardu ljudi, među njima 50 miliona malih preduzetnika – među kojima je polovina, dakle 25 miliona preduzetnica. U tom pogledu i u budućnosti moramo da nastavimo da doprinosimo osnaživanju ženskog preduzetništva kako bismo im pomogli u razvoju poslovanja, ali i drugim važnim životim temama.

Jer pre svega verujemo da inkluzija znači “svi” i da raznolikost, jednakost i uključenost u sve, pa i finansijske tokove, čini da budemo bolji i da uvek radimo na stvaranju jednakih i pravednijh prilika za sve s ciljem postizanja finansijske sigurnosti. Kao kompanija globalno nastavljamo da delujemo i na polju funkcionalne inkuzije kroz stvaranje boljih prilika u pogledu jednakosti polova, rasne pravde, LGBTQ inkluzije i osnaživanja ranjivih grupa.

Marketing mreža poziva sve kolege i koleginice da budu superheroji i pomognu udruženju Nurdor Superhero by Nurdor

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!