Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Biti nečiji superheroj!

Milena Đorić Gudurić, Head of Marketing kompanije Mastercard, specijalno za Marketing mrežu govori o novoj kampanji „Biti nečiji superheroj„, koju su pokrenuli u cilju podrške udruženju Nurdor, ali i kako mobilisati ljude da se, osim kroz lajkove na mrežama, aktivno uključe u akcije i doniraju.

Mastercard tradicionalno podržava Nurdor. Na koji način kompanije „biraju“ socijalna udruženja koja će podržavati i sa kojima će sarađivati?
Odgovorno poslovanje nije novina za kompanije, a način na koji biraju one kojima će pomoći zavisi od mnogo faktora. Ono što je važno, i kako Mastercard pristupa izboru je i način podrške. Neophodno je da se udruženja ili organizacije kojoj pomažete uklapa u identitet kompanije odnosno misiju brenda. Da ne deluje kao nešto što radite samo da biste uradili.

Osnova za početak saradnje sa NURDOR-om je bila to što je poštovan u zajednici i što ima transapretan način rada. Sledeći važan element je činjenica je postoji prostor za relevantnu saradnju, koja ne mora podrazumevati prosto i isključivo doniranje novca već širi angažman zajednice i naših korisnika, a sada i unapređenje NURDOR-ovog načina prikupljanja sredstava kroz uvođenje još jednog, modernog, digitalnog kanala – online platforme www.superhero.rs

Pokrenuli ste platformu za donacije i modni brend koji ste donirali Nurdoru. Šta će to konkretno značiti ovom udruženju i generalno društvenoj zajednici?
Za nas je kampanja “Biti nečiji superheroj” mnogo više od filantropije. Superhero.rs platforma za donacije je prilika da kroz mentorsku podršku, iskustvo i ekspertizu na polju e-commerce-a, pokažemo da saradnja između kompanija i dobrotvornih udruženja može biti mnogo više od finansijske podrške. Zato smo podržali NURDOR kako bi postavio i razvio dugoročno samoodrživ, tržišno rastući projekat, koji će im doneti više samostalnosti u radu na važnim inicijativama. Ovim projektom želimo da demonstriramo da doniranje može biti jednostavnije, brže i dugoročnije, želimo da započnemo promenu kulture doniranja u kojoj nećemo čekati hitne situacije kako bismo slali sms poruke koje će nekome spasiti život.

Ovom kampanjom dodatno se obraćamo i mladima za koje je važno da postanu svesni izazova i stvore naviku da pomažu drugima. Zato sam posebno ponosna i na pokretanje Superhero kolekcije ulične mode, koja je 100% kreirana i proizvedena u Srbiji specijalno za ovu svrhu, a koja će biti dostpuna samo u okviru platforme superhero.rs.

Koliko je značajno klijentima da brend kome veruju bude društveno odgovoran?
Korisnici su sve osvešćeniji po pitanju raznih izazova sa kojima se planeta, ali i mi kao društvo suočavamo. Kompanije i brendovi su to uočili i zato viđamo sve više primera CSR kampanja i sve više donacija od strane privatnog sektora. Naši korisnici očekuju da podržavamo ono što i oni podržavaju, ali što je još važnije, mislim da će u budućnosti želeti i da se uvere koliko ima smisla to za šta odvajamo novac i koliko smo zaista pomogli.

Postoje brojni primeri CSR kampanja koje se trenutno bave Zelenim inicijativama, među kojima je najpopularnije na primer sađenje drveća. Mastercard i u ovom segmentu daje zaista sjajan primer kako to zapravo treba raditi, a to je Priceless Planet koalicija. Ova kolacija ima za cilj da mobiliše i uključi naše poslovne partnere, banke i trgovce, kao i korisnike u inicijativu sađenja drveća koja je zasnovana na ozbiljnim naučnim istraživanjima o tome gde je u datom trenutku nakorisnije za planetu posaditi drveće. Dalje, o svakoj sadnici koja se posadi se i nakon toga vodi računa, kako bismo bili sigurni da će ispuniti svoju svrhu. Izuzetno smo ponosni što se već u ovoj godini inicijativi priključila i jedna banka iz Srbije – OTP banka, i verujemo da ćemo i u narednim godinama moći zajedno sa partnerima da doprinosimo očuvanju jedine planete koju, za sada, imamo na raspolaganju.

Dakle ozbiljnost, održivost i uključivanje šire zajednice su, verujem, ono što novi korisnici cene i žele da vide od kompanija.

Kako mobilisati ljude da se, osim kroz lajkove na mrežama, aktivno uključe u akcije i doniraju?
Građane koji su naravno u isto vreme i korisnici, nikada nije lako mobilisati i to na kraju krajeva ne može nijedna kampanja sama po sebi. Ljude mobiliše nešto što za njih ima smisla, nešto što ih brine ili čini veoma srećnim i koliko god mi mislili da možemo da upravljamo sa tim, postoje granice do kojih je to moguće. Kako bi korisnici podržali nešto što i mi kao kompanija podržavamo, moramo da im damo novi pogled na stvari, da ih zainteresujemo i edukujemo za određenu temu, ali tako da je razumeju i da se vide u njoj.

Najveći izazov je angažovati nekoga ko nikada pre na primer nije donirao, ko nema naviku to da radi. To ne znači da taj neko nije dobra osoba i da ne brine za druge, to uglavnom samo znači da na njega apeli koje je čuo nisu delovali, da ga nisu ubedili i pronašli u njemu pokretačku tačku.

Pri tom, ne treba potcenjivati digitalizaciju koja je donela lajkove i klikove kao vid podrške, već se tome treba prilagoditi. Zato platforma superhero.rs daje mogućnost da uz par klikova jednostavno donirate gde god da se nalazite i da za uzvrat ponesete nešto iz Superhero kolekcije koja je drugačija i jedinstvena jer ima posebnu misiju – da pomogne mališanima koji se bore protiv raka i njihovim roditeljima koji se hrabro bore sa njima.

Handle with care – iz ugla Mastercarda kao odgovorne kompanije na koga ili na šta ćete najviše obratiti pažnje u 2022.? Zašto?
Globalni napori Mastercarda za inkluziju sežu daleko izvan naših korporativnih ciljeva i to se najbolje vidi kroz vrednost ulaganja u različite programe podrške.

Sa više od decenije iskustva kao lider u finansijskoj inkluziji, Mastercard pomaže globalno oko milijardu ljudi, među njima 50 miliona malih preduzetnika – među kojima je polovina, dakle 25 miliona preduzetnica. U tom pogledu i u budućnosti moramo da nastavimo da doprinosimo osnaživanju ženskog preduzetništva kako bismo im pomogli u razvoju poslovanja, ali i drugim važnim životim temama.

Jer pre svega verujemo da inkluzija znači “svi” i da raznolikost, jednakost i uključenost u sve, pa i finansijske tokove, čini da budemo bolji i da uvek radimo na stvaranju jednakih i pravednijh prilika za sve s ciljem postizanja finansijske sigurnosti. Kao kompanija globalno nastavljamo da delujemo i na polju funkcionalne inkuzije kroz stvaranje boljih prilika u pogledu jednakosti polova, rasne pravde, LGBTQ inkluzije i osnaživanja ranjivih grupa.

Marketing mreža poziva sve kolege i koleginice da budu superheroji i pomognu udruženju Nurdor Superhero by Nurdor

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!