Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Beogradski šarmer u korak s vremenom!

Prisutnost na društvenim mrežama ne predstavlja stvar izbora već neminovnost ukoliko želite da opstanete u ovoj tržišnoj utakmici u sve bržem vremenu u kojem živimo. Pregršt informacija koje primamo svakog sekunda oblikuju našu stvarnost i u krajnjoj instanci mogu uticati na naš izbor i opredeljenje u potrošačkom smislu. Postavite sebi pitanje, kada ste poslednji put kupili novine na kiosku, i videćete da su čak i pasionirani ljubitelji hartije pod prstima istu zamenili touchscreen ekranima svojih tableta, mobilnih uređaja, na kojima prate najnovije vesti shodno svom interesovanju čak i dok obavljaju druge svakodnevne aktivnosti.
Hoteli se generalno ne reklamiraju umnogome u klasičnom smislu print oglašavanja, već pokušavaju konstantnim akcijama privući pažnu svojih potencijalnih korisnika, i zadržati svoju postojeću publiku u kontinuitetu. Poslednjih godina dobili su poligon na kojem sa minimalnim ulaganjem mogu plasirati svoje poruke u realnom vremenu, i širiti svoj krug, ciljnu grupu, koja po prvi put postaje vidljiva, opipljiva u smislu brojnosti i merljiva u smislu efekata.
Hotel Moskva, u skladu sa finalizacijom renoviranja svojih kapaciteta, u kontekstu stvaranja novog ruha, nije čekao, nego je među prvima ušao u voz, i otvorio vrata virtuelnom svetu društvenih mreža, jer ova „dama“ koja je u najboljim godinama, stavlja kao svoj imperativ novine i ide u korak sa savremenim tendencijama. Prisutnost u online prostoru se ogleda u nalozima na Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn mrežama, kao i startovanje na Pinterest i Tumblr pozornici.
Odabrao se teži put, obraćanje široj javnosti u ciju animiranja iste bez izdvajanja sredstava za pridobijanje novih lajkova. Osnovni princip je postavljanje kvalitetnog sadržaja u kontinuitetu u cilju postizanja brand awareness-a! Na svakodnevnoj osnovi, sve brojnijoj publici (1.118 pratilaca Facebook fan stranice) obraćaju se u svako doba dana. Sve može biti povod za post, lep sunčan dan, zimsko jutro u Beogradu ili iznenadna letnja kiša praćena gradom.
Doziranim i umerenim pojavljivanjem, bez nametanja promotivnih ponuda u direktnom smislu ostvaruje se skoro prijateljski odnos sa pratiocima, stvaraju zajedničku emociju i niko tu nema osećaj da se radi o reklamiranju proizvoda, novog jelovnika ili novih konferencijskih kapaciteta, reklamna poruka sa mašnicom!
Suptilno provlačenje poruka svakako da ima mnogo veći efekat u moru sveprisutnih banera, reklama, plaćenih Facebook oglasa koji vas sve više odbijaju i podsećaju na reklame koje prekidaju omiljeni film ili omiljeni scroll down vašeg news feeda u ovom slučaju, dok vršite pregled dešavanja u danu za vama.
Ne brinu o povećanju broja pratilaca, ukoliko postave dovoljno primamljiv sadržaj, dovoljno efektnu siku, dovoljno upečatljiv osvrt na neki istorijski događaj, ljudi se sami generišu, i prijatelji prijatelja postaju verni pratioci njihovih aktivnosti.
Hotel Moskva sa više od jednog veka tradicije, vrlo vodi računa na koji način će se pojaviti u javnosti koja je podložna kritičkom oku posmatrača u sekundi. Kroz svaki post provejava duh tradicije, trude se da održe duh pravog beogradskog šarmera kakav hotel Moskva jeste bio i želimo da tako i ostane.
Pratioci hotela Moskva najviše vole kada postave neku lepu raritetnu sliku koja se ne viđa svaki dan, kada je gost neka VIP ličnost poput Nine Badrić, Mateje Kežmana, Saše Đorđevića ili Aleksandre Kovač, vole kad su aktuleni kada u trenutku od svojih kuća mogu da uživaju u maratonu, da prisustvuju prenosu Kolektivnog venčanja, jednostavno vole da prate dešavanja u Beogradu iz prvog reda!
Svakodnevno prate konkurenciju, to je neophodno kako bi se orijentisali i pozicionirali u velikom virtuelnom prostoru. Trude se da budu prepoznatljivi, da jednim pokretom preko ekrana osoba zna da – “to mora da je Hotel Moskva objavila”.
Nikola MilovicKonstantno imaju na umu interkativnost sa pratiocima, s vremena na vreme ih obraduju nekom novom akcijom (1.000 lajk nagrađen je izborom slatke nagrade iz njihove čuvene poslastičarnice). U ovom trenutku je aktuelno povezivanje dve mreže, putem Facebook-a pozivaju Beograđene i goste Beograda da slikaju svoj omijeni kolač ili kafu u čuvenoj bašti Hotela Moskva, i sliku istog postave na njihov Instagram profil, a očekuje ih lepa slatka nagrada.
Nekada se samo trude da rasteraju oblake i razvesele ljude izborom za pesmu koja ih asocira na hotel.
Twitter predstavlja moćno sredstvo jer tu vrlo lako imate pristup VIP ličnostima, uticajnim tviterašima, i odgovornost je velika, kada poznata ličnost favorizuje ili retweetuje vaš tweet to je svakako čast, ali ništa manja kada dugogodišnji posetilac Moskva poslastičarnice stavi na twitpic sliku sa proslave rođendana svoje majke.
Neminovnost je ulazak na Foursquare, pripremaju Moskva Youtube kanal, Wikipedia je vrlo dobar prostor na kome postoje navodi o istorijatu hotela, Pinterestom privlače mlade dame koje vole dizajn, lepe stvari, estetiku, arhitekturu i poslastice. Instagram je kao stvoren za hotel Moskvu, nema detalja exterijera ili enterijera koji ne može da se postavi kao dobra slika.
Tendencija im je povezivanje za web portalima, blogerima, kako modnim, tako i food blogerima, da organizuju tweet up-ove, da iskoriste sve što novo vreme i internet pruža.
Otvoreni su za komentare i postovanje drugih osoba na wall, ali kada se jedan brend gradi sa pažnjom i merom, rezultat ne može da izostane, i svakodnevni komentari na kvalitet usluge, nekog od proizvoda iz ponude ne izostaju.
Ažurno reaguju na komentare na Tripadvisor stranici, odgovaraju na pohvale i kritike na booking.com. Neophodno je da gosti primete da se neko trudi, da ulaže napor u pružanju najkvalitetnije usluge, to je ono što ih vezuje za jedan hotel kome se u kontinuitetu vraćaju.
Čekaju sa nestrpljenjem šta će se to novo pojaviti i u čemu mogu biti pioniri i krčiti put konkurentskim hotelima u cilju promocije celokupne branše i isticanju da hoteli prestonice idu u korak sa vremenom.

Za naš portal piše: Nikola Milović, Marketing manager hotela Moskva

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

1 KOMENTAR

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!