today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Beck’s u novom, retro izdanju

U čast proslave 140. rođendana Beck’s piva od oktobra u radnjama širom zemlje naći će se Beck’s flaše sa retro etiketama. Ovaj dizajn etiketa je originalni dizajn iz perioda kada je Beck’s nastao.
Iako retro jeste “u modi”, Beck’s ipak ima posebne razloge za simbolični vremeplov. Nova etiketa predstavlja bogatu istoriju ovog brenda i sve što ga čini jedinstvenim. U saradnji sa dva partnera Hajnrih Bek (Heinrich Beck) je osnovao pivaru u Bremenu 1873. i tada je sve počelo…

Prvi
Da li ste znali da je Beck’s prvo nemačko pivo spakovano u specijalno proizvedene zelene flaše sa izduženim grlićem?

“Tajna” etikete
Zlatna medalja osvojena na Svetskoj izložbi u Filadelfiji 1877. godine i danas krasi Beck’s etiketu. Ova etiketa, na kojoj je prikazan i ključ vrata grada Bremena iz kog potiče Beck’s pivo, iste godine je registrovana kao zaštitni znak, po prvi put na stranom tržištu.

„Slobodni duh” rokenrola i prvi six-pack
U skladu sa druželjubivim duhom 60-ih godina prošlog veka, Beck’s je uveo i prvo višestruko pakovanje: najpre tri flaše 1967. godine, a zatim i pakovanje od šest flaša u kartonskom akovanju 1968. godine. Ova pakovanja su ubrzo postala glavni hit na kućnim žurkama i probama bendova, pa su se prepoznatiljive zelene flaše našle u rukama nekih od najvećih rokenrol muzičara.
Krajem 80-ih Beck’s nije zaboravio na slobodni duh ljudi koji žive život po svom izboru, tako su se radovi pozantih umetnika našli na zelenim flašama. Ove godine, Beck’s je ponovo okupio neke od najoriginalnijih umetnika današnjice iz celog sveta, koji su ekskluzivno za Beck’s dizajnirali posebne etikete u ograničenoj seriji, za projekat „Beck’s umetničke etikete“.

A danas…
Beck’s je nemačko izvozno pivo broj 1 u svetu i može da se kupi u preko 90 zemalja. S obzirom da je Beck’s globalni brend koji poštuje raznolikost, recepture su ponekad prilagođene lokalnom/kulturalnom afinitetu, što ponekad uključuje razlike u nivou gorčine piva. Svakako, proizvođači imaju znanja koja im omogućuju da do detalja reprodukuju ukus i kvalitet piva bez obzira na to gde je ono proizvedeno. Bez obzira na nivo gorčine piva koji može varirati, Beck’s se svuda u svetu bez izuzetka proizvodi u skladu sa strogim nemačkim zakonom o čistoći piva (Reinheitsgebot), prema kome su u proces proizvodnje piva uključena isključivo četiri prirodna sastojka: voda, kvasac, slad i hmelj.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

1 KOMENTAR

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!