Kompanija Bambi-Banat sa brendom JOŠ! je u Blow Up baru u Beogradu organizovala druženje sa Tviterašima, a povod je bio pokretanje zvaničnog Twitter naloga ovog Bambijevog brenda. JOŠJedanUp je rezultat konkursa Bambi Tvitni JOŠ! koji je organizovan preko društvene mreže Facebook sa ciljem uvezivanja ove društvene mreže sa Twitterom i proširenjem baze Bambi JOŠ! fanova.
Tema konkursa je bio izbor najboljeg tvita, a fanovi Bambi JOŠ! Facebook stranice su pozvani da se takmiče i osmisle prvih deset tvitova koji su pušteni sa zvaničnog Bambi JOŠ! Twitter naloga prilikom pokretanja. Pobednik konkursa i idejni tvorac pobedničkog tvita, uz paket JOŠ! proizvoda, nagrađen je i tabletom Samsung GALAXY TAB P1000.
Sjajna atmosfera je očigledno bila inspirativna za Tvitteraše, pa se tako u interakciju uključilo čak 92 Tviteraša sa ukupno 234 Tvita na temu JOŠ! brenda i samog događaja. JOŠJedanUp je postao četvrta tema po popularnosti u celoj Srbiji što je svakako veliki uspeh, dok su na licu mesta Tviteraši snimili i podelili preko 100 fotografija.