Portal Marketing mreža ekskluzivno predstavlja specijal intervjua sa predstavnicima agencija, koje su prošle godine prijavile svoje radove na BalCannes, prvu regionalnu reviju kreativnosti održanu u okviru Weekend Media Festivala. Ove nedelje o BalCannes-u za naš portal govori Hajdi Ćenan, izvršna direktorka hrvatske digitalne agencije Drap.
Šta vas je motivisalo da prijavite radove na prošlogodišnji BalCannes i šta biste savetovali onima koji to planiraju da učine ove godine?
Kvalitet naših radova je dobro poznat u Hrvatskoj, o čemu svedoče brojne nagrade koje smo osvojili prethodnih godina na nacionalnim kreativnim festivalima, ali prilika da ih pokažemo na tržištima regije nema puno. Na primer, nama je nastup na BalCannesu bila odlična prilika da pokažemo kako smo upotrebili naprednu tehnologiju proširene stvarnosti (augmented reality) i povezali je s prehrambenim proizvodom, kao što su to čokoladice Životinjskog carstva. Ovako ambiciozni projekti povezivanja virtualnog i stvarnog sveta su retkost u regionu i dobar su primer da se mogu izvesti i u našem okruženju.
Može li BalCannes, po Vašem mišljenju, uticati na razvoj struke i tržište marketinških komunikacija u regionu?
Regija se sve više poslovno povezuje i većina naših klijenata je prisutna na svim tržištima u regionu. Tako i mi sve više radimo regionalne kampanje, a BalCannes se pokazao kao dobra prilika za ostvarivanje prvog kontaka s novim regionalnim klijentima.
U kom smeru bi, po Vašem mišljenju, BalCannes trebao da se razvija u budućnosti?
Razvoj digitalnih komunikacija stvorio je, i još uvek stvara, velike promene na tržištu marketinških komunikacija. Te promene otvorile su velike mogućnosti digitalnim agencijama kao što je naša, a verujemo da bi mogle otvoriti i inicijativama kao što je BalCannes. Naime, digitalne agencije nisu upotpunosti iskoristile sve mogućnosti koje BalCannes pruža i njihova veća prisutnost sigurno predstavlja važan izazov u daljnjem razvoju.
Autor: Ivana Parčetić