Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Babino zlato ili dedina sorta!

Kompanija Marbo ove jeseni predstavila je novi ukus Chipsy Domaćinski Pekarski krompir i pokrenula kampanju „Babino zlato ili dedina sorta“ koji se odigrava između Chipsy Domaćinskog sa ukusom kajmaka i novog Chipsy Domaćinskog ukusa Pekarski krompir, odnosno babinog zlata i dedine sorte.
Novom TV reklamom u kojoj poznati glumac, i Chipsy brend ambasador, Sergej Trifunović tumači, po prvi put na srpskom tržištu, tri uloge (babu, dedu i unuka), Chipsy Domaćinski na tradicionalan, a opet moderan način oslikava topao i prisan odnos između babe i dede sa unukom. Ističući prave vrednosti porodice i srpskog domaćinstava, u ovoj borbi za unukovom naklonošću baba i deda ulaze u duhovito „takmičenje“. Dok baba unuku tepa bakino zlato i nudi mu novi ukus pekarskog krompira, deda mu tepa dedina sorta i unuka podseca na svoj recept za debelo rezani krompir zaliven kajmakom.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!