today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Babino zlato ili dedina sorta!

Kompanija Marbo ove jeseni predstavila je novi ukus Chipsy Domaćinski Pekarski krompir i pokrenula kampanju „Babino zlato ili dedina sorta“ koji se odigrava između Chipsy Domaćinskog sa ukusom kajmaka i novog Chipsy Domaćinskog ukusa Pekarski krompir, odnosno babinog zlata i dedine sorte.
Novom TV reklamom u kojoj poznati glumac, i Chipsy brend ambasador, Sergej Trifunović tumači, po prvi put na srpskom tržištu, tri uloge (babu, dedu i unuka), Chipsy Domaćinski na tradicionalan, a opet moderan način oslikava topao i prisan odnos između babe i dede sa unukom. Ističući prave vrednosti porodice i srpskog domaćinstava, u ovoj borbi za unukovom naklonošću baba i deda ulaze u duhovito „takmičenje“. Dok baba unuku tepa bakino zlato i nudi mu novi ukus pekarskog krompira, deda mu tepa dedina sorta i unuka podseca na svoj recept za debelo rezani krompir zaliven kajmakom.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!