Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Autentičnost je tajna pričanja kvalitetnih priča!

David Zappe, marketing direktor kompanije HEINEKEN Slovakia, govori koja je tajna pričanja kvalitetnih priča, gde brendovi mogu da pronađu priče koje će ih izdvojiti u odnosu na konkurenciju i šta su za njega ideje koje opstaju. Predavanje Davida Zappe otvoriće drugi po redu Festival integrisanih komunikacija KAKTUS 2016, koji će biti održan 27. i 28. oktobra u hotelu Crowne Plaza u Beogradu.

Na festivalu KAKTUS 2016 govorićete na temu – Let’s tell stories RETRO! Šta učesnici mogu da očekuju?
U toku predavanja na festivalu KAKTUS 2016 pozabaviću se istraživanjem emocionalne pozadine svojevrsnog talasa nostalgije koji je utkan u pojedine kampanje i komunikaciju brendova. Takođe, u okviru studije slučaja koju ću predstaviti pokazaću i na koji način je moguće uspostaviti održivo poslovanje koristeći snagu ’retro pristupa’.

Koja je tajna pričanja kvalitetnih priča? Šta je, po Vašem mišljenju, dobar storytelling?
To je definitivno autentičnost. Ne možete ispričati kredibilnu i intrigantnu priču bez jakih i originalnih temelja. Danas više nego ranije vrlo brzo se može videti da li priči fali autentičnost. A kada govorimo o pripovedanju tih priča, prema mom iskustvu, ukoliko je predlog dobar, pripovedanje odjednom postaje veoma lako.

Gde brendovi mogu da pronađu priče koje će ih izdvojiti u odnosu na konkurenciju?
Svuda. Priča mora biti ukorenjena u osnovama samog brenda i mora biti istinita. Vaša konkurencija iza sebe ima 200 godina istorije, a vaš brend samo pet? Neka onda vaša ključna poruka bude da ste novi i ’sveži’.

Možete li da navedete dva primera kvalitetne integrisane storytelling kampanje. Zašto su se, po Vašem mišljenju, ove kampanje istakle u odnosu na druge?
Svega je nekoliko brendova u mogućnosti da ponudi nove ideje koje mogu da se komuniciraju preko svih kanala i geografski segmentiranih tržišta. U pitanju su brendovi sa vrlo jakom idejom šta taj brend zaista predstavlja, pa onda vrlo lako možete da pratite novi aspekt te priče koji se dodaje iz godine u godinu, iz kampanje u kampanju. Uzmimo kao primer Nike – toliko godina kasnije ideja ovog brenda izaziva maksimalnu kreativnost koja inspiriše generacije ljudi – kako klijente tako i agencije koje rade kampanje.

Potrošači su danas sve zahtevniji i očekuju interaktivnost sa brendom. Kako to postići, a uvek biti aktuelan i drugačiji u odnosu na konkurenciju?
Loša vest je da, nažalost, bitku ne možete dobiti samo komunikacijom. Svaki deo vašeg predloga mora da se uklopi, inače će vas razapeti. Ujedno to je i dobra vest za sve – morate da kreirate nešto smisleno i ponudite to tržištu na relevantan način. Biti pod stalnim nadzorom tera nas da kreiramo stvari koje su zaista bitne i to je dobro za sve na tržištu.

Šta su za vas ideje koje opstaju?
To su samo one ideje koje daju novi ugao osnovnim ljudskim željama.

Više informacija pronađite na sajtu www.kaktus.rs

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!