today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Autentičnost gradimo iskrenom komunikacijom

Nataša Jokić, Marketing & R&D Director u Nectar Group, govorila je za drugo izdanje Marketing mreža magazina o kupcu budućnosti.

U industriji u kojoj posluje kompanija Nectar – ko kupuje, a ko kupovinu inspiriše?
Nectar grupa, kao jedna od vodećih food & beverage kompanija u regionu, u svom portfoliju ima iconic brendove sa dugom tradicijom i bogatim nasleđem. U centru svih naših aktivnosti je potrošač, pri čemu se posebna pažnja poklanja segmentaciji i targetiranju krajnjih korisnika, ali i donosiocima odluke o kupovini. Kada je u pitanju naš odnos sa potrošačima, rekla bih da inspirišemo jedni druge zahvaljujući jakim emocionalnim vezama koje uspešno gradimo dugi niz godina.

“Me, me, me” – da li je to kupac budućnosti? Ko je kupac budućnosti Nectar proizvoda?
Sve u vezi sa potrošačima je podložno brzim i stalnim promenama: očekivanja, motivacije, prioriteti, navike kupovine. Svedoci smo da su dani “business as usual” za nama. Obraćamo se 100% digital generaciji koju motivišu dostignuće i rezultat, a ne radni okvir od 9 do 17h. Pokreću ih personalizovano iskustvo i “better for me” propozicije. Design thinking, tehniku kreativnog rešavanja izazova, usvojili smo kao našu redovnu poslovnu praksu u procesu strateškog brend pozicioniranja upravo u cilju boljeg razumevanja potrošača i njihovih budućih potreba.

Potrošač danas od brenda očekuje da u komunikaciji bude autentičan, a poruke personalizovane. Šta to konkretno znači? Da li brendovi i na koji način pitaju potrošače da zajedno kreiraju priče?
Autentičnost gradimo kroz originalnu, iskrenu i doslednu komunikaciju koja mora da odražava identitet i vrednosti brenda. Istraživanja pokazuju da mlađe generacije prednost daju brendovima koje percipiraju kao transparentne i autentične, pri čemu dodatnu vrednost kreira i asocijacija sa svrhom. Najčešće su najbolja rešenja upravo najjednostavnija, ona koja dotiču ljudsku istinu na način da se u njoj prepoznamo. Odličan primer je Nectar komunikaciona platforma utemeljena na našoj Nije svejedno filozofiji i prepoznatljivom Nije svejedno humoru. Nije svejedno znači preuzeti odgovornost, dati sve od sebe i izboriti se za ono do čega nam je stalo.

Ceo intervju pročitajte u Marketing mreža magazinu.

*Marketing mreža magazin dostupan je u štampanom i elektronskom izdanju uz pretplatu.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!