REGION – Atlantic grupa na ovogodišnjem Festivalu medijskih komunikacija SEMPL u Portorožu predstavila se inovativnim konceptom i instalacijom koja je izazvala veliku pažnju medijske i stručne javnosti.
Pod headline-om „creative to creative“ kreativci i medijski eksperti iz regiona su tokom celog dana jedni drugima postavljali kreativne izazove na Zidu ideja, ali i duhovitim opaskama bili u prilici da ponude kreativna rešenja na različite izazove i pitanja.
Kako poljubiti nekoga, a da ga ne dodatkneš? Kako da radim manje, a zarađujem više? Šta da učinim da me ljudi više vole? Kako putovati po svetu ako imaš posao od 9 do 5? … samo su neki od zanimljivih tema koje su izazvale mnoštvo komentara i bile povod za kreativnu pauzu sa dobro poznatim brendovima Bananica, Chipsos, Smoki i Barcaffe. Najzanimljvija pitanja i odgovore možete pogledati na instagramu #creativetocreative, a post sa najvećim brojem like-ova osvojio je lepu nagradu – vikend na Bledskom jezeru.
Uz kreativne razgovore, instalacija je privlačila pažnju i svojim jedinstvenim izgledom koje je delo kreativne agencije iz Beograda – Whole in one communications kao i rukom oslikanim detaljima, oslikanom sofom koja je bila svojevrsna „instalacija u instalaciji“ dok su sve promoterke nosile rukom oslikane košulje unevši dodir umetnosti u svakodnevni biznis i komunikacije.
„Hrana je emocija i Atlantic grupa sa svojim proizvodima koji su već godinama prisutni u svesti potrošača i od kojih su mnogi jednostavno postali lovemarks – brendovi koji se vole. Želja nam je da našom instalacijom budemo u direktnom, stalnom kontaktu sa našim potrošačima, da razmenjujemo ideje sa njima, povezujemo se novim kanalima komunikacije. Ovo je samo prva u nizu aktivnosti koje Atlantic grupa planira da realizuje u narednom periodu na najrazličitijim mestima i dešavanjima u Sloveniji, ali i šire jer će pop-up instalacija putovati po celom regionu, kako bismo bili još bliži našim potrošačima u razmeni iskustva i doživljaja koje hrana i različiti proizvodi bude.“- izjavila je direktorka centralnog marketinga Atlantic grupe Aleksandra Kregar Brus.