Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Atlantic grupa probudila kreativnost na SEMPL festivalu

REGION – Atlantic grupa na ovogodišnjem Festivalu medijskih komunikacija SEMPL u Portorožu predstavila se inovativnim konceptom i instalacijom koja je izazvala veliku pažnju medijske i stručne javnosti.

Pod headline-om „creative to creative“ kreativci i medijski eksperti iz regiona su tokom celog dana jedni drugima postavljali kreativne izazove na Zidu ideja, ali i duhovitim opaskama bili u prilici da ponude kreativna rešenja na različite izazove i pitanja.

Kako poljubiti nekoga, a da ga ne dodatkneš? Kako da radim manje, a zarađujem više? Šta da učinim da me ljudi više vole? Kako putovati po svetu ako imaš posao od 9 do 5? … samo su neki od zanimljivih tema koje su izazvale mnoštvo komentara i bile povod za kreativnu pauzu sa dobro poznatim brendovima Bananica, Chipsos, Smoki i Barcaffe. Najzanimljvija pitanja i odgovore možete pogledati na instagramu #creativetocreative, a post sa najvećim brojem like-ova osvojio je lepu nagradu – vikend na Bledskom jezeru.

Uz kreativne razgovore, instalacija je privlačila pažnju i svojim jedinstvenim izgledom koje je delo kreativne agencije iz Beograda – Whole in one communications kao i rukom oslikanim detaljima, oslikanom sofom koja je bila svojevrsna „instalacija u instalaciji“ dok su sve promoterke nosile rukom oslikane košulje unevši dodir umetnosti u svakodnevni biznis i komunikacije.

„Hrana je emocija i Atlantic grupa sa svojim proizvodima koji su već godinama prisutni u svesti potrošača i od kojih su mnogi jednostavno postali lovemarks – brendovi koji se vole. Želja nam je da našom instalacijom budemo u direktnom, stalnom kontaktu sa našim potrošačima, da razmenjujemo ideje sa njima, povezujemo se novim kanalima komunikacije. Ovo je samo prva u nizu aktivnosti koje Atlantic grupa planira da realizuje u narednom periodu na najrazličitijim mestima i dešavanjima u Sloveniji, ali i šire jer će pop-up instalacija putovati po celom regionu, kako bismo bili još bliži našim potrošačima u razmeni iskustva i doživljaja koje hrana i različiti proizvodi bude.“- izjavila je direktorka centralnog marketinga Atlantic grupe Aleksandra Kregar Brus.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!