REGION – Sutra biće dodeljene jubilarne stote nagrade Art Directors Cluba iz New Yorka (ADC100th Annual Awards), najdugovečnijeg međunarodnog takmičenja u oglašavanju i dizajnu. Žiri u kojem sede najbolji kreativci iz celoga odabrao je projekat Untouched by Light.
Radi se o projektu koji je agencija Bruketa&Žinić&Grey izradila sa slovenskom vinarijom Radgonske gorice u kojem su umesto reklamne kampanje kreirali novi proizvod – pjenušac proizveden u potpunom mraku. Celi projekat zasniva se na istraživanju prof. Nobel sa Univerziteta u Kaliforniji koja je dokazala da izlaganje pjenušavih vina svetlu kvari njihov ukus. Zato su Radgonske gorice, na predlog agencije, prilagodile proizvodni proces koji se sada u potpunosti, od berbe do distribucije, odvija u potpunome mraku, uz pomoć naočara za noćni vid. I sama boca pakuje se na poseban način, tako da ne propušta svetlo. Upravo je ovu ideju i dizajn ovog pakovanja nagradio žiri u New Yorku. Ideja je već naišla na velik odek. O njoj se izveštavalo diljem sveta u preko 230 objava u medijima poput The Washington Posta, The Independenta, Forbesa, Der Spiegela, Decantera i Wine China, što je rezultiralo interesom distributera ne samo za ovaj proizvod nego i za ostale proizvode Radgonskih gorica.
„Ovaj je projekt primer kako se lokalne kompanije mogu efikasno obratiti globalnom tržištu. Kreativni potencijal u agencijama može se koristiti za puno više od kreiranje oglasa. Originalni proizvodi i usluge lakše nalaze put do potrošača“, izjavio je Davor Bruketa, kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey koju je njujorški Art Directors Club nagradio četvrti put, što je čini najnagrađivanijom hrvatskom agencijom na tom takmičenju i jedinom koja je stigla do titule Best of Discipline.