today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Art Directors Club New York uvrstio Untouched by Light u Best of Discipline

REGION – Sutra biće dodeljene jubilarne stote nagrade Art Directors Cluba iz New Yorka (ADC100th Annual Awards), najdugovečnijeg međunarodnog takmičenja u oglašavanju i dizajnu. Žiri u kojem sede najbolji kreativci iz celoga odabrao je projekat Untouched by Light.

Radi se o projektu koji je agencija Bruketa&Žinić&Grey izradila sa slovenskom vinarijom Radgonske gorice u kojem su umesto reklamne kampanje kreirali novi proizvod – pjenušac proizveden u potpunom mraku. Celi projekat zasniva se na istraživanju prof. Nobel sa Univerziteta u Kaliforniji koja je dokazala da izlaganje pjenušavih vina svetlu kvari njihov ukus. Zato su Radgonske gorice, na predlog agencije, prilagodile proizvodni proces koji se sada u potpunosti, od berbe do distribucije, odvija u potpunome mraku, uz pomoć naočara za noćni vid. I sama boca pakuje se na poseban način, tako da ne propušta svetlo. Upravo je ovu ideju i dizajn ovog pakovanja nagradio žiri u New Yorku. Ideja je već naišla na velik odek. O njoj se izveštavalo diljem sveta u preko 230 objava u medijima poput The Washington Posta, The Independenta, Forbesa, Der Spiegela, Decantera i Wine China, što je rezultiralo interesom distributera ne samo za ovaj proizvod nego i za ostale proizvode Radgonskih gorica.

„Ovaj je projekt primer kako se lokalne kompanije mogu efikasno obratiti globalnom tržištu. Kreativni potencijal u agencijama može se koristiti za puno više od kreiranje oglasa. Originalni proizvodi i usluge lakše nalaze put do potrošača“, izjavio je Davor Bruketa, kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey koju je njujorški Art Directors Club nagradio četvrti put, što je čini najnagrađivanijom hrvatskom agencijom na tom takmičenju i jedinom koja je stigla do titule Best of Discipline.

 

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!