REGION – Robna marka Argeta je, u saradnji sa Studentskom sekcijom Društva za marketing Slovenije i Biotehničkim fakultetom raspisala projekt za studente u završnoj godini studija koji će povezati marketinšku i tehnološku struku.
Projekat je podeljen na dva nivoa. Jedan se odvija među budućim stručnjacima za marketing i zove se „Argeta kao raketa“ – projekat razvojnog usmerenja robne marke Argeta, a drugi je „Argeta u novoj kategoriji namaza“ i odvija se u saradnji sa Biotehničkom školom. Cilj prvoga je zaposlenje kandidata iz oblasti marketinga, a cilj drugoga je zaposlenje kandidata na području razvoja. Kompanija Atlantic Grupa od raspisanog projekta očekuje novu poslovnu ideju, a najbolja ekipa će biti nagrađena pripravničkim stažom, uz mogućnost stalnog zaposlenja.
Rok za predaju projektnog zadatka u obe grupe je 30. april ove godine. Stručna komisija će u prvoj polovini maja pregledati sve radove i tri najbolja iz svakog područja, metodom slučajnog izbora, međusobno povezati radi pripreme završnog projekta do kraja juna, kada će komisija izabrati pobednički rad.
Izvor: Media Marketing