Apoteka Oaza zdravlja nominovana za najbolji internet sajt u celom svetu

Internet sajt apoteka Oaza zdravlja iz Srbije (www.oazazdravlja.rs) nominovan je za najbolji internet sajt u celom svetu u kategoriji “Internet sajtovi (Web)” od strane profesionalaca u kreativnoj i advertajzing industriji koji su članovi sajta Creativepool. Ove nagrade se dodeljuju jednom godišnje i najbolji se biraju glasovima članova tj. publike, kao i od strane globalnih sudija – profesionalaca u oblasti marketinga i oglašavanja, i direktora kreativnih i marketinških agencija. Glasanje publike traje do 8. marta 2019. godine, dok će dodela nagrada biti organizovana 1. maja 2019. godine u Londonu.

U ovogodišnjem takmičenju za titule najboljih učestvuju pojedinci, predstavnici marketinških agencija i kompanija, i brendova u kreativnoj industriji, što ovu nagradu predstavlja u svetlu jedne od najboljih koje se dodeljuju o oblasti marketinga i advertajzinga. Nagrade se dodeljuju u 30 kategorija, kao što su televizija, produkcija, štampani mediji, digitalni mediji, internet sajtovi, animacije, kreativa, brendiranje, direktno oglašavanje, aplikacije, PR, društvene mreže, tipografija, ambalaža, fotografija i dr. Žiri čine stručnjaci iz Bank of England, BBC Studios, CNN-a, Fejsbuka, Jegermaistera (Jägermeister), Freeview, Vodafona, kao i iz kompanije The Walt Disney Company. Agencije koje će takođe biti članovi žirija su AnalogFolk, BETC, Grey, Mother, R/GA, VCCP i druge.

Internet sajt – onlajn prodavnica apoteka Oaza zdravlja je dizajnirana i napravljena tokom prve polovine 2018. godine, dok je promovisana i puštena u rad u julu 2018. godine. Dosadašnji zabeleženi ukupan broj jedinstvenih posetilaca je oko 200.000, dok su posetioci za samo osam meseci ostvarili preko 550.000 pregleda aktuelnih stranica i to isključivo organskom pretragom preko dostupnih pretraživača. Kreativnost u dizajniranju sajta, kao i primena vizuelnih kreativnih rešenja doprinela je da internet sajt apoteka Oaza zdravlja bude nominovan u kategoriji „internet sajtovi-pojedinci“ za najbolji među njima.

Vladimir Suvodolac, vođa tima koji je dizajnirao ovaj internet sajt kaže da je glavna „vodilja“ bila jednostavnost i smirenost sajta, kao i minimalistički pristup prikazu svih neophodnih elemenata koji posetiocima i kupcima daju sve potrebne informacije.

– Vodili smo se jednostavnošću i praktičnom pristupu kao kada i mi sami želimo da kupimo nešto preko interneta. Prvo je važno da sve bude pregledno, kao i da su sve informacije jednostavne i dostupne, a posle toga i da omogućimo praktičan pristup samoj kupovini proizvoda. Upravo je zbog toga sajt i napravljen, jer će kroz par godina digital preuzeti primat u okviru prodaje i komunikacije uopšte. Takođe, bitno je skrenuti pažnju na dizajn, kao i da sajt treba da se razlikuje od ostalih, odnosno konkurencije. Iz tog razloga napravili smo knjigu standarda sajta apoteka Oaza zdravlja koji u potpunosti pokriva sve standarde brenda i komunikacije na internetu. Zanimljivo je napraviti vizuelno kreativan sajt, ali ukoliko je on previše apstraktan mali broj ljudi će znati da ga koristi. E-Commerce sajtovi su malo drugačiji, a mi smo u primeru Oaze zdravlja pokazali da dizajn može da isprati zahtevan sajt koji prodaje proizvode, a ujedno i edukuje posetioce o dostupnim proizvodima i njihovim namenama, kao i da stvori poverenje kod posetilaca, odnosno kupaca. Nama je važno da sajtovi koje pravimo postavljaju standarde i pomeraju ustaljenost u okviru dizajna, funkcionalnosti i same upotrebe, jer u današnje vreme svi sajtovi skoro da liče jedni na druge. Sajt Oaze zdravlja se razlikuje, i upravo je iz tog razloga prepoznat kao pozitivan primer veb dizajna u svetu, rekao je Vladimir Suvodolac iz marketinške agencije „Foster + Svensson“.

– Digitalizacija farmaceutske industrije je važna u trenutku kada tehnologije napreduju velikom brzinom i kada želimo da objedinimo dve industrije: farmaceutsku i kreativnu industriju. Definisane fotografije, raspored proizvoda na koje želimo da skrenemo pažnju, prodaja proizvoda, kao i prvenstveno obrazovanje posetilaca sajta pružanjem svih informacija o aktuelnim temama u oblasti zdravlja i prevencije, a zatim i o samim svojstvima proizvoda, čini jednu zaokruženu priču kojom vi posetocima sajta poručujete da dođu češće jer uvek imate informacije za njih koje mogu da im koriste u svakodnevnom životu, kaže Nataša Radičević Nikolić, direktor marketinga Z.U. Apoteka „Oaza zdravlja“.

Pored internet sajta apoteka Oaza zdravlja i marketinške agencije Foster + Svensson koja stoji iza rada, takođe su nominovani radovi klijenata i agencija poput: Tesco, Skitties, Reebok, Nike, Citibank, Pizza Hut, Geometry, Wieden+Kennedy, Interbrand, Huge, Ogilvy & Mather, McCann, KFC, DDB, Apple, Saatchi & Saatchi, The New York Times, NBC, BBDO, Bloomberg, Fox Sports, Eurosport, Havas, Barclays, Warner Bros, Ericsson, Adidas, Kellogs, HSBC, Huawei, CNN, Wunderman, Verizon, Philips, MullenLowe, Leo Burnett, Digitas, YouTube, Grey, Sagmeister & Walsh, Y&R, IAB, Dentsu, Spotify, AT&T, JWT, PepsiCo, TBWA, FCB, Vodafone, New Balance, ASOS, Dyson, Innocent, Ministry of Sound, Ted Baker, Red Bull.

Sajt apoteka Oaza zdravlja i agencije Foster + Svensson jedini je iz Srbije i našeg regiona koji je nominovan za ovu prestižnu nagradu koju dodeljuje Creativepool.

Glasanje publike i žirija traje do 8. marta, dok će dodela nagrada biti organizovana 1. maja 2019. godine.

PROJEKTNI TIM
Klijent: Apoteke Oaza zdravlja
Marketing: Marija Nikolić, Nataša Radičević Nikolić
Produkt: Slobodanka Špijunović
E-Commerce: Tijana Risimović

Agencije: Foster + Svensson, Centrade Cheil, Web Etiketa
Vođa tima: Vladimir Suvodolac
Kreativni tim: Željka Medić Bošković, Vladimir Suvodolac
Digitalni marketing: Aleksandar Nikolić, Anka Karanović, Helena Tošić
Tehnički razvoj: Boris Miljković, Mladen Srećković, Stefan Rakić
E-Commerce: Helena Tošić


Oceni tekst

5,00 od 5
Loading...

Komentari