today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Apoteka Oaza zdravlja nominovana za najbolji internet sajt u celom svetu

Internet sajt apoteka Oaza zdravlja iz Srbije (www.oazazdravlja.rs) nominovan je za najbolji internet sajt u celom svetu u kategoriji “Internet sajtovi (Web)” od strane profesionalaca u kreativnoj i advertajzing industriji koji su članovi sajta Creativepool. Ove nagrade se dodeljuju jednom godišnje i najbolji se biraju glasovima članova tj. publike, kao i od strane globalnih sudija – profesionalaca u oblasti marketinga i oglašavanja, i direktora kreativnih i marketinških agencija. Glasanje publike traje do 8. marta 2019. godine, dok će dodela nagrada biti organizovana 1. maja 2019. godine u Londonu.

U ovogodišnjem takmičenju za titule najboljih učestvuju pojedinci, predstavnici marketinških agencija i kompanija, i brendova u kreativnoj industriji, što ovu nagradu predstavlja u svetlu jedne od najboljih koje se dodeljuju o oblasti marketinga i advertajzinga. Nagrade se dodeljuju u 30 kategorija, kao što su televizija, produkcija, štampani mediji, digitalni mediji, internet sajtovi, animacije, kreativa, brendiranje, direktno oglašavanje, aplikacije, PR, društvene mreže, tipografija, ambalaža, fotografija i dr. Žiri čine stručnjaci iz Bank of England, BBC Studios, CNN-a, Fejsbuka, Jegermaistera (Jägermeister), Freeview, Vodafona, kao i iz kompanije The Walt Disney Company. Agencije koje će takođe biti članovi žirija su AnalogFolk, BETC, Grey, Mother, R/GA, VCCP i druge.

Internet sajt – onlajn prodavnica apoteka Oaza zdravlja je dizajnirana i napravljena tokom prve polovine 2018. godine, dok je promovisana i puštena u rad u julu 2018. godine. Dosadašnji zabeleženi ukupan broj jedinstvenih posetilaca je oko 200.000, dok su posetioci za samo osam meseci ostvarili preko 550.000 pregleda aktuelnih stranica i to isključivo organskom pretragom preko dostupnih pretraživača. Kreativnost u dizajniranju sajta, kao i primena vizuelnih kreativnih rešenja doprinela je da internet sajt apoteka Oaza zdravlja bude nominovan u kategoriji „internet sajtovi-pojedinci“ za najbolji među njima.

Vladimir Suvodolac, vođa tima koji je dizajnirao ovaj internet sajt kaže da je glavna „vodilja“ bila jednostavnost i smirenost sajta, kao i minimalistički pristup prikazu svih neophodnih elemenata koji posetiocima i kupcima daju sve potrebne informacije.

– Vodili smo se jednostavnošću i praktičnom pristupu kao kada i mi sami želimo da kupimo nešto preko interneta. Prvo je važno da sve bude pregledno, kao i da su sve informacije jednostavne i dostupne, a posle toga i da omogućimo praktičan pristup samoj kupovini proizvoda. Upravo je zbog toga sajt i napravljen, jer će kroz par godina digital preuzeti primat u okviru prodaje i komunikacije uopšte. Takođe, bitno je skrenuti pažnju na dizajn, kao i da sajt treba da se razlikuje od ostalih, odnosno konkurencije. Iz tog razloga napravili smo knjigu standarda sajta apoteka Oaza zdravlja koji u potpunosti pokriva sve standarde brenda i komunikacije na internetu. Zanimljivo je napraviti vizuelno kreativan sajt, ali ukoliko je on previše apstraktan mali broj ljudi će znati da ga koristi. E-Commerce sajtovi su malo drugačiji, a mi smo u primeru Oaze zdravlja pokazali da dizajn može da isprati zahtevan sajt koji prodaje proizvode, a ujedno i edukuje posetioce o dostupnim proizvodima i njihovim namenama, kao i da stvori poverenje kod posetilaca, odnosno kupaca. Nama je važno da sajtovi koje pravimo postavljaju standarde i pomeraju ustaljenost u okviru dizajna, funkcionalnosti i same upotrebe, jer u današnje vreme svi sajtovi skoro da liče jedni na druge. Sajt Oaze zdravlja se razlikuje, i upravo je iz tog razloga prepoznat kao pozitivan primer veb dizajna u svetu, rekao je Vladimir Suvodolac iz marketinške agencije „Foster + Svensson“.

– Digitalizacija farmaceutske industrije je važna u trenutku kada tehnologije napreduju velikom brzinom i kada želimo da objedinimo dve industrije: farmaceutsku i kreativnu industriju. Definisane fotografije, raspored proizvoda na koje želimo da skrenemo pažnju, prodaja proizvoda, kao i prvenstveno obrazovanje posetilaca sajta pružanjem svih informacija o aktuelnim temama u oblasti zdravlja i prevencije, a zatim i o samim svojstvima proizvoda, čini jednu zaokruženu priču kojom vi posetocima sajta poručujete da dođu češće jer uvek imate informacije za njih koje mogu da im koriste u svakodnevnom životu, kaže Nataša Radičević Nikolić, direktor marketinga Z.U. Apoteka „Oaza zdravlja“.

Pored internet sajta apoteka Oaza zdravlja i marketinške agencije Foster + Svensson koja stoji iza rada, takođe su nominovani radovi klijenata i agencija poput: Tesco, Skitties, Reebok, Nike, Citibank, Pizza Hut, Geometry, Wieden+Kennedy, Interbrand, Huge, Ogilvy & Mather, McCann, KFC, DDB, Apple, Saatchi & Saatchi, The New York Times, NBC, BBDO, Bloomberg, Fox Sports, Eurosport, Havas, Barclays, Warner Bros, Ericsson, Adidas, Kellogs, HSBC, Huawei, CNN, Wunderman, Verizon, Philips, MullenLowe, Leo Burnett, Digitas, YouTube, Grey, Sagmeister & Walsh, Y&R, IAB, Dentsu, Spotify, AT&T, JWT, PepsiCo, TBWA, FCB, Vodafone, New Balance, ASOS, Dyson, Innocent, Ministry of Sound, Ted Baker, Red Bull.

Sajt apoteka Oaza zdravlja i agencije Foster + Svensson jedini je iz Srbije i našeg regiona koji je nominovan za ovu prestižnu nagradu koju dodeljuje Creativepool.

Glasanje publike i žirija traje do 8. marta, dok će dodela nagrada biti organizovana 1. maja 2019. godine.

PROJEKTNI TIM
Klijent: Apoteke Oaza zdravlja
Marketing: Marija Nikolić, Nataša Radičević Nikolić
Produkt: Slobodanka Špijunović
E-Commerce: Tijana Risimović

Agencije: Foster + Svensson, Centrade Cheil, Web Etiketa
Vođa tima: Vladimir Suvodolac
Kreativni tim: Željka Medić Bošković, Vladimir Suvodolac
Digitalni marketing: Aleksandar Nikolić, Anka Karanović, Helena Tošić
Tehnički razvoj: Boris Miljković, Mladen Srećković, Stefan Rakić
E-Commerce: Helena Tošić

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!