today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Ansgar Borneman novi regionalni direktor kompanije Nestlé Adriatic

Аnsgar Borneman, nekadašnji glavni menadžer kompanije Nestlé u Srbiji i izvršni direktor divizije Nestlé sladoleda u regionu, imenovan je za novog regionalnog direktora kompanije Nestlé Adriatic od januara 2013. godine. Njegovo sedište će biti u Beogradu, sa kancelarijama u Beogradu i Zagrebu. On je zamenio gospodina Marka Travalju koji se vratio u Italiju gde će u kompaniji Nestlé Purina PetCare zauzeti poziciju glavnog menadžera poslovanja za područje južne Evrope.
„Naša posvećenost kontinuiranom rastu u Adriatik regionu, bila je jedan od najvažnijih pokretača poslovanja u prethodnom periodu, a istovremeno je definisala i naš budući pravac poslovanja. Finalizacija akvizicije Centroproizvoda, investicije i modernizacija proizvodnog pogona u Surčinu prošle godine, jasni su pokazatelji poslovne strategije kompanije Nestlé. U 2013. godini planiramo proširenje sadašnje proizvodne linije na proizvode koji se trenutno uvoze, a takođe smo razvili i jasnu strategiju izvoza proizvoda iz Surčina u Evropsku uniju”, izjavio je Ansgar Borneman, novoimenovani regionalni direktor Nestlé Adriatic.
Borneman je bio na poziciji glavnog menadžera kompanije Nestlé u Srbiji od februara 2012. godine. Priključio se kompaniji Nestlé u martu 2003. godine, na poziciji direktora marketinga za Nestlé sladolede u Nemačkoj. Četiri godine kasnije, postao je izvršni menadžer divizije sladoleda obavljajući tu funkciju do dolaska u Srbiju. Pre nego što se priključio kompaniji Nestlé, Ansgar Borneman stekao je važno iskustvo i stručnost radeći u drugim međunarodnim prehrambenim kompanijama širom sveta.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!