test
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Anno Domini saradnja agencije Ovation i brenda Lovers

Sada već tradicionalna Anno Domini godišnja kolekcija agencije Ovation ugledala je svetlost dana. Prethodne Reinvention i Know the flow motive, ove godine su zamenili ljubavni, pa je kolaboracija sa dizajnerskim brendom Lovers bila prirodna. I upravo to je i naziv kolekcije namenjene zaposlenima, klijentima i partnerima, svim ljubiteljima Ovationa – Ovation Lovers.

Sa vlasnicom brenda Lovers Marijom Strajnić i kreativnim direktorom Ovationa Nemanjom Obradovićem razgovaramo o ovoj kolaboraciji.

U prošloj godini, Ovation nas je inspirisao vodama, rekama, flow-om. Ove godine to radite ljubavlju. Šta je uzrokovalo ovaj izbor motiva za novu Anno Domini kolekciju?

Nemanja Obradović:  Motiv ljubavi definisalo je 25 godina postojanja agencije koje smo proslavili krajem prošle godine, puno ljudi koji su tu zaposleni duže od 10 godina, dosta klijenata koji su dugogodišnji partneri, koji vole da rade sa nama i veruju nam.

Sagradili smo mnogo veza, radili na tome da budemo pouzdani, kreativni, profesionalni. Radili smo baš kao što se radi na ličnim vezama, jer ih tako i gledamo. Ovo je podsetnik i nama da je ljubav uvek tu, i kada je teško i kada boli, i kada nam je glava u oblacima, a nemir u stomaku.

LJUBAV je razlog!

Lovers je već godinama na tržištu, ali ovo je prva ovakva kolaboracija sa nekom advertajzing agencijom? Kako je ona izgledala?

Marija Strajnić: Ovo je jedna od retkih Lovers saradnji u kojoj smo se bavili isključivo produkcijom i kao takva je zaista bila posebna. Van toga me je iznenadilo koliko su svi iz Ovationa topli ljudi, prijateljski nastrojeni i otvoreni za sve predloge – karakteristike koje pre ovog iskustva nikad ne bih pripisala nekoj advertajzing agenciji. Svi inputi koje smo dobijali od Nataše i Nemanje su zaista bili inspirativni, a temeljnost i brzina u komunikaciji na nivou na kom ih nikad ni sa kim drugim nisam srela.

Ovaj projekat nam kao brendu puno znači jer smo dosta toga i naučili: o timskom radu, usaglašavanju preko 10 saradnika i proizvodjača i generalno o metodologiji rada velike agencije – ali na njihovoj strani. Možda je ovo dobar trenutak da prestanem sa superlativima i da zaključim odgovor time da smo jako srećni da istražujemo nove kreativne predele, kroz kolaboracije sa ljudima koji nas razumeju i sa kojima delimo iste vrednosti. Samo ljubav ❤️

Everyone is a target kada pričamo o Kupidonu i njegovim strelicama. Ko je vaša target grupa kada je reč o Ovation Lovers kolekciji?

Nemanja Obradović:  Pre svega mi, zaposleni. Anno Domini kolekcije se rade u „tajnosti“, tek par ljudi je uključeno u proces. Najviše volim dan kada interno najavimo kolekciju i svi dođu po svoje komade, probaju, biraju, komentarišu, a komentari su i dobri i loši i duhoviti. Najteža i najlepša smo publika, zato prve komade dobija upravo agencijski tim.

Zatim kolekcija nastavlja dalje svoj put ka klijentima, prijateljima, partnerima i ostalim ljubiteljima agencije, i dalje ka ulicama i prostorima gradova u kojima je svi zajedno nosimo.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!