Zakup oglasnog prostora „Idea“ će ubuduće raditi bez posredovanja Đilasove marketing agencije, što nije jedini slučaj naprasnog otkazivanja poslovne saradnje između dojučerašnjih klijenata i marketing agencije u vlasništvu gradonačelnika Beograda, piše časopis Akter.
…Pozamašna lista klijenata Đilasove marketing agencije „Direct media“ manja je za kompaniju najbogatijeg hrvatskog tajkuna Ivice Todorića. On je, prema informacijama kojima „Akter“ raspolaže, otkazao marketinške usluge „Direct media“ tima.
…Javna je tajna da su oglašivači, kompanije, državne i privatne, godinama unazad dominantno zaključivale ugovore sa Đilasovim marketing agencijama, znajući da će time sebi obezbediti i svojevrsnu političku „zaštitu“ od administrativnih i drugih problema na koje danas nailaze svi koji nešto u Srbiji rade, piše Akter. Druge relativno male marketing agencije to nisu mogle da im pruže. Podsetimo i da je Savet za borbu protiv korupcije u svom Izveštaju o medijskim zloupotrebama evidentirao veći broj kompanija u kojima je gradonačelnik Beograda vlasnik, a koje su u direktnom poslovnom odnosu sa institucijama, ustanovama i javnim preduzećima Grada Beograda, čiji je Đilas gradonačelnik.
…Njegova kompanija „Direct medija“ u periodu od 2008. do 2011 . godine ostvarila je konsolidovani prihod od 330.315,878 miliona dolara. Baš kao što mu je politički uspon doneo vrtoglav rast prihoda u kompanijama u kojima je vlasnik, izgleda da su trenutna politička stagnacija i smanjenje državnog i političkog uticaja doprineli otkazivanju poslovnih odnosa između najmoćnijih kompanija i njegovih marketing agencija.
Nastavak teksta pročitajte ne sajtu časopisa Akter.
Delovi teksta preuzeti sa sajta časopisa Akter
Autor: Vladimir Šetić