today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

AI će bitno izmeniti digitalno oglašavanje!

SVET – Čak 80 odsto predstavnika evropske industrije digitalnog oglašavanja smatra da veštačka inteligencija donosi novu industrijsku revoluciju i da će osetno uticati na budućnost digitalnog oglašavanja.

Reč je o rezultatima evropskog istraživanja koje je među više od hiljadu donosilaca odluka sprovela digitalna medijska agencija Xaxis, u saradnji sa IAB Europe. Istraživanjem su želeli proučiti trenutni i budući uticaj veštačke inteligencije na digitalno oglašavanje.

U izveštaju „Veštačka inteligencija: mit protiv realnosti u svetu digitalnog oglašavanja“, došlo se do zaključka da donosioci odluka u svetu digitalnog oglašavanja, zajedno sa oglašivačima, agencijama, medijima i posrednicima, prepoznaju veliki doprinos koji AI osigurava u dostizanju razultata u digitalnom oglašivačkom ekosistemu. Gotovo 80 odsto ispitanika smatra da dobro razumeju AI, a većina njih je ubeđena da će pozitivno uticati na ostvarenje njihovih poslovnih ciljeva.

Polovina njih tvrdi da je AI već poboljšala njihovu produktivnost i povećala konkurentsku prednost. Pre svega istakli su bolju mogućnost ciljanja koje AI omogućava – pristup pravoj osobi na pravom mestu u pravo vreme. Bolje ciljanje kao veliku prednost AI navodi 61 odsto agencija, 42 odsto medija i 53 odsto posrednika.

Među glavnim izazovima za budućnost AI u digitalnom oglašavanju ispitanici ističu pre svega manje oslanjanje na ljudski nadzor (47 odsto), i pridobijanje verodostojnih podataka (55 odsto). Kako kažu autori istraživanja zato treba održavati pozitivnu i produktivnu ravnotežu između AI, čovekovog rada i krajnjih potrošača.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!