SVET – adidas je dobio titulu “Most Shareable Brand” tokom fudbalskog leta koje je obuhvatilo finale UEFA Lige šampiona, Kup Amerike i Evropsko prvenstvo u fudbalu UEFA EURO 2016.
Kao nastavak uspeha iz 2014. tokom Svetskog prvenstva u fudbalu održanog u Brazilu, kada je adidas proglašen za brend o kome se “najviše pričalo”, ovog puta adidas je svoju strategiju usmerio ka “kvalitetu” – mereći deljenje sadržaja kao najvredniji oblik interakcije korisnika na društvenim mrežama.
Fokusirajući svoj pristup i sadržaj na ključne segmente, reprezentacije i fudbalske proizvode, adidas je bio brend broj jedan po podeli sadržaja, tj. po “šerovanju”. Brend je ostvario 1,61 milion šerova na mrežama: Twitter (retvitovi), Facebook (šerovanja), YouTube (direktno šerovanje i deljenje sadržaja na drugim društvenim mrežama), Instagram (tagovanja korisnika) i u online medijima (šerovanje na društvenim platformama).
Tokom Evropskog prvenstva u fudbalu UEFA EURO 2016, adidas je dominirao dnevnom nivou deljenja sadržaja i to u 27 od 30 dana, tačnije od prve utakmice na prvenstvu 10. juna sve do finala 10. jula. Kao rezultat toga je 1,17 miliona šerova, više nego dvostruko u odnosu na sledeći veliki brend.
Posebno upečatljivo za adidas je deljenje sadržaja i upotreba “heštega” (hashtag), koja je bila sedam puta veća od prvog sledećeg konkurentskog brenda. Ukupno je ostvareno 685,000 hešteg pominjanja na mrežama Instagram i Twitter, što znači da je adidas imao i najšerovaniju kampanju na društvenim mrežama i samim tim postao najviralniji brend.
Za merenje rezultata kampanje upotrebljena je sledeća analitička tehnologija: Sysomos, Sprinklr, Tubular Labs, Simply Measured i analitički alati u okviru platformi na društvenim mrežama.