today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

adidas proglašen za „najviše šerovan brend“ tokom UEFA EURO2016

SVET – adidas je dobio titulu “Most Shareable Brand” tokom fudbalskog leta koje je obuhvatilo finale UEFA Lige šampiona, Kup Amerike i Evropsko prvenstvo u fudbalu UEFA EURO 2016.

Kao nastavak uspeha iz 2014. tokom Svetskog prvenstva u fudbalu održanog u Brazilu, kada je adidas proglašen za brend o kome se “najviše pričalo”, ovog puta adidas je svoju strategiju usmerio ka “kvalitetu” – mereći deljenje sadržaja kao najvredniji oblik interakcije korisnika na društvenim mrežama.

Fokusirajući svoj pristup i sadržaj na ključne segmente, reprezentacije i fudbalske proizvode, adidas je bio brend broj jedan po podeli sadržaja, tj. po “šerovanju”. Brend je ostvario 1,61 milion šerova na mrežama: Twitter (retvitovi), Facebook (šerovanja), YouTube (direktno šerovanje i deljenje sadržaja na drugim društvenim mrežama), Instagram (tagovanja korisnika) i u online medijima (šerovanje na društvenim platformama).

Tokom Evropskog prvenstva u fudbalu UEFA EURO 2016, adidas je dominirao dnevnom nivou deljenja sadržaja i to u 27 od 30 dana, tačnije od prve utakmice na prvenstvu 10. juna sve do finala 10. jula. Kao rezultat toga je 1,17 miliona šerova, više nego dvostruko u odnosu na sledeći veliki brend.

Posebno upečatljivo za adidas je deljenje sadržaja i upotreba “heštega” (hashtag), koja je bila sedam puta veća od prvog sledećeg konkurentskog brenda. Ukupno je ostvareno 685,000 hešteg pominjanja na mrežama Instagram i Twitter, što znači da je adidas imao i najšerovaniju kampanju na društvenim mrežama i samim tim postao najviralniji brend.

Za merenje rezultata kampanje upotrebljena je sledeća analitička tehnologija: Sysomos, Sprinklr, Tubular Labs, Simply Measured i analitički alati u okviru platformi na društvenim mrežama.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!