Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, organizuje seriju webinara na različite teme iz struke, pod nazivom #AdCast. Šesti webinar zakazan je za četvrtak 28. maj sa početkom u 16h na temu – Road to Recovery. Tim povodom razgovarali smo sa Milicom Milanović, Corporate Affairs Manager u kompaniji
Nestlé Adriatic S i jednom od panelista.
Da li se može očekivati zaokret u komunikaciji sa potrošačima u narednom periodu?
Zaokret u komunikaciji počeo je sa prvim danom krize, a sigurno je da će se reflektovati i na celokupnu komunikaciju prema potrošačima i u budućnosti. Kompanije i brendovi pokazali su solidarnost i empatiju, prilagodili svoje poslovanje i usluge novonastaloj situaciji, približili se potrošačima i intenzivno komunicirali sa njima. Potrošači su to i uvideli, a veza između njih i njihovih omiljenih brendova dodatno je očvrsnula. Odnos prema zajednici u kojoj se posluje i nepovlačenje u vanrednim situacijama doveli su do dodatne naklonjenosti i poverenja prema brendovima. Reputacija i odnos sa potrošačima se grade godinama, a lako se gube, i zato je izvesno da veliki igrači neće prestati da komuniciraju na ovaj način i nakon krize.
Da li zaista dolazi vreme digitalizacije i transformacije poslovanja u našem regionu?
Apsolutno da, a ova situacija nam je upravo to i dokazala. Digitalizacija je unapredila dvosmernu komunikaciju – viiše ne pričaju samo brendovi, sada jasno čujemo i glas potrošača. Kupci sada shvataju da imaju više mogućnosti i drugačije i pažljivije pristupaju izboru, više obraćaju pažnju na zdravlje i kvalitet pri izboru. Čak i oni najuporniji koji su se dugo odupirali novim trendovima, počeli su sa onlajn šopingom, korišćenjem aplikacija, delivery usluga. Brendovi su se tokom krize u najvećoj meri preusmerili na onlajn kanale, pokazali kreativnost, i ostvarili bliži, solidaran odnos sa potrošačima.
Link za registraciju dostupan je ovde, a broj mesta je ograničen.