today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#AdCast: Zaokret u komunikaciji počeo je sa prvim danom krize!

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, organizuje seriju webinara na različite teme iz struke, pod nazivom #AdCast. Šesti webinar zakazan je za četvrtak 28. maj sa početkom u 16h na temu – Road to Recovery. Tim povodom razgovarali smo sa Milicom Milanović, Corporate Affairs Manager u kompaniji
Nestlé Adriatic S i jednom od panelista.

Da li se može očekivati zaokret u komunikaciji sa potrošačima u narednom periodu?
Zaokret u komunikaciji počeo je sa prvim danom krize, a sigurno je da će se reflektovati i na celokupnu komunikaciju prema potrošačima i u budućnosti. Kompanije i brendovi pokazali su solidarnost i empatiju, prilagodili svoje poslovanje i usluge novonastaloj situaciji, približili se potrošačima i intenzivno komunicirali sa njima. Potrošači su to i uvideli, a veza između njih i njihovih omiljenih brendova dodatno je očvrsnula. Odnos prema zajednici u kojoj se posluje i nepovlačenje u vanrednim situacijama doveli su do dodatne naklonjenosti i poverenja prema brendovima. Reputacija i odnos sa potrošačima se grade godinama, a lako se gube, i zato je izvesno da veliki igrači neće prestati da komuniciraju na ovaj način i nakon krize.

Da li zaista dolazi vreme digitalizacije i transformacije poslovanja u našem regionu?
Apsolutno da, a ova situacija nam je upravo to i dokazala. Digitalizacija je unapredila dvosmernu komunikaciju – viiše ne pričaju samo brendovi, sada jasno čujemo i glas potrošača. Kupci sada shvataju da imaju više mogućnosti i drugačije i pažljivije pristupaju izboru, više obraćaju pažnju na zdravlje i kvalitet pri izboru. Čak i oni najuporniji koji su se dugo odupirali novim trendovima, počeli su sa onlajn šopingom, korišćenjem aplikacija, delivery usluga. Brendovi su se tokom krize u najvećoj meri preusmerili na onlajn kanale, pokazali kreativnost, i ostvarili bliži, solidaran odnos sa potrošačima.

Link za registraciju dostupan je ovde, a broj mesta je ograničen.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!