Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, organizuje seriju webinara na različite teme iz struke, pod nazivom #AdCast. Šesti webinar zakazan je za četvrtak 28. maj sa početkom u 16h na temu – Road to Recovery. Tim povodom razgovarali smo sa Sandrom Lazarević, direktorkom Sektora za PR i marketing komunikaciju u Banca Intesa i jednom od panelista.
Da li se može očekivati zaokret u komunikaciji sa klijentima u narednom periodu?
Nova vremena nameću nova pravila, a visoko konkurentno tržište zahteva dinamičnu komunikaciju koja će dati distinkciju našem brendu i izdvojiti ga ih mora sličnih. Suženje budžeta i raznorodne navike sofisticirane klijentele nameću potrebu da se akcenat stavlja na originalnost i kreativnost, a sve kako bismo zatalasali i izdigli se iz tržišnog jednoličja.
Da li zaista dolazi vreme digitalizacije i transformacije poslovanja u našem regionu?
Vreme transformisanja modela poslovanja i digitalizacije u svim industrijama je odavno došlo i već neko vreme traje, ali se sada javila više nego realna potreba da se potencijal ovakvog funkcionisanja iskoristi u potpunosti. Nove okolnosti koje nisu dozvoljavale drugu opciju su nas naučile kako da budemo brzi, kako da se i ogromni sistemi ponašaju preduzetnički – da donose odluke promptno, procenjuju u hodu, budu vrlo tačni u tome, i da svoju komunikaciju kao i poslovanje prenesu na virtuelne platforme.
Link za registraciju dostupan je ovde, a broj mesta je ograničen.