today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#AdCast: Interna komunikacija je sastavni deo integrisanih komunikacija!

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, organizuje seriju webinara na različite teme iz struke, pod nazivom #AdCast. Peti webinar zakazan je za četvrtak 21. maj sa početkom u 18h na temuInterna komunikacija kao ogledalo kompanije. Tim povodom razgovarali smo sa Nemanjom Brkovićem, Senior menadžerom – komunikacije i korporativni poslovi u kompaniji Bambi i jednim od panelista.

Na koji način zaposleni mogu da postanu ambasadori kompanije u kojoj rade?
Svojevremeno je na društvenim mrežama bio popularan citat o tome da li je potrebno ulagati u zaposlene koji će jednom napustiti kompaniju, a kao odgovor se nametnulo pitanje – „a šta ako se ne ulaže i ostanu?“

Priča oko zaposlenih kao dobrih ambasadora usko je povezana sa samim vrednostima vaše kompanije. Ukoliko ulažete u svoje zaposlene, i ako na njih gledate kao na najveću vrednost koju imate, to je ulaganje u reputaciju vaše kompanije, jer su upravo zadovoljni zaposleni njeni najautentičniji i najbolji ambasadori. Oni to postaju kroz veštine i vrednosti koje usvoje u vašoj kompaniji, a koje prihvataju i primenjuju u radu i tako ih prenose dalje. Ukoliko se u kompaniji zaposleni cene, oni prirodno posao doživljavaju kao „drugu kuću“, kolege kao drugu porodicu, i u većini slučajeva, ukoliko ste stvorili pozitivnu atmosferu, zaposleni se prema kompaniji odnose zaštitnički. U kompaniji Bambi veliki broj zaposlenih se priključio klubu „Bambi Volonteri“, i oni kao ambasadori kompanije šire vrednosti našeg korporativnog brenda u lokalnoj zajednici, ali i šire.

Zašto kompanije ne bi smele da potcene internu komunikaciju?
Interna komunikacija je sastavni deo integrisanih komunikacija. Bez dobro utemeljene interne komunikacije, kompanija gubi vrlo važan kanal komuniciranja prema najvažnijoj ciljnoj grupi – svojim zaposlenima, i ostavlja dosta prostora za nagađanja, glasine i različita tumačenja. Dakle, kao i kod mnogih drugih oblasti, ne možemo govoriti o internim komunikacijama bez strateškog pristupa. Kao što volim često da kažem, bez strategije ste kao brod na okeanu bez kapetana i posade. Brod može da stigne na obalu, ali skoro nikad na onu na koju ste želeli i u vreme kada je bilo potrebno da stignete. Poruka za sve – radite na internim komunikacijama, ulažite u njih, ulažite u svoj odnos prema zaposlenima, jer na taj način najčešće poruke o vrednosti vaše kompanije stižu do građana, potrošača, saradnika i budućih zaposlenih koji se opredeljuju baš za vašu kompaniju na osnovu priča vaših bivših i sadašnjih zaposlenih, što je jedan od pokazatelja vaše reputacije.

Link za registraciju dostupan je ovde, a broj mesta je ograničen.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!