Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz kompanija na temu – šta će biti najveći izazov struke u 2015. godini? U narednih nekoliko dana objavljivaćemo njihove odgovore.
„Najveći izazov struke biće održati kvalitet PR i marketing kampanja. U uslovima koji se brzo menjaju, bitno je ostati dosledan sebi, a istovremeno ispratiti sve promene koje se dešavaju kada su mediji i načini konzumiranja medija u pitanju.“ Olivera Jokić, PR menadžer, Strauss Adriatic
„Najveći izazov sigurno će biti činjenica da rastu očekivanja onih kojima se obraćamo i zato će biti neophodno da se maksimalno prilagodimo njima i njihovim očekivanjima, a da u svakom trenutku pokažemo da smo inovativni i da nam promene i prilagođavanje ne padaju teško.“ Nataša Kuzmanovski, direktor direkcije korporativnog identiteta i komunikacija, UniCredit Bank Srbija
„Na nama je da proizvode našeg rada učinimo relevantinijim i boljim. Kako će funkcionisati partnerstva unutar industrije, da bi zajedničkim naporima stekli veće poverenje i učinili naša znanja i iskustva merodavnim za privredu i društvo u celini, naš je najveći izazov.“ Miloš Simić, direktor marketinga, Grand Casino Beograd