Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Šta će biti najveći izazov struke u 2015. godini?

Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz kompanija na temu – šta će biti najveći izazov struke u 2015. godini? U narednih nekoliko dana objavljivaćemo njihove odgovore.

„Najveći izazov struke je upravo taj, da se držimo struke i da ne skidamo osmeh sa lica. Kreativno, posvećeno, odgovorno, savesno i svesno da radimo svoj posao najbolje što možemo.“ dr Milica Slijepčević, direktorka Sektora za informisanje, Dunav osiguranje

 

 

Andrea Brbaklić

 

„Kao i do sada, prioritet za struku treba da bude promovisanje etičnosti i ličnog integriteta kao osnovnih vrednosti. Još uvek nisu dovoljno prisutni. Takođe, da bismo bili viđeni kao strateški mislioci, neophodno je da zaronimo u dubinu i da imamo stav. Onda će nas i čuti.“ Andrea Brbaklić, izvršna direktorka, Erste banka

 

 

Ana Zlatanovic

 

 

„Marketing društveno odgovornih aktivnosti kompanija, tj ulaganje u zajednicu u okviru koje kompanija posluje biće najveći izazov struke u 2015. godini.“ Ana Zlatanović, Brand Manager, Pernod Ricard

 

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!