Kompanija Microsoft najavila je da će Microsoft Dynamics CRM 2015, kao i ažuriranja za Microsoft Dynamics CRM Online i Microsoft Dynamics Marketing usluge, biti dostupni u četvrtom kvartalu 2014. godine.
Nova ažuriranja znače preokret u načinu na koji prodavci i ljudi iz marketinga sarađuju u pružanju bolje usluge klijentima. Prodavci sada imaju mogućnost da utiču na svoje ciljeve, sa jedinstvenim uvidom u marketinške kalendare i kampanje. Ažuriranja takođe omogućavaju ljudima iz marketinga da efikasnije planiraju i sprovode kampanje i bolje prate njihov uticaj, ojačavajući sinergiju prodajnog procesa. Microsoft Dynamics CRM nastavlja svoju integraciju sa Microsoft aplikacijama namenjenim povećanju produktivnosti.
– Danas, više nego ikada, od izuzetne važnosti je da prodavci i marketing specijalisti tesno sarađuju kako bi što uspešnije angažovali klijente. Firmama su neophodni alati za praćenje komunikacije sa klijentima, od marketinga do prodaje, koji treba da obezbede efikasan način merenja uspešnosti izvršavanja tih aktivnosti – kaže Vladimir Ljubibratić iz kompanije Extreme.
Microsoft Dynamics CRM je dostupan u 52 zemlje, a sa predstojećim izdanjem biće dodato 113 novih tržišta.
Izvor: eKapija